פרטי התלונה

תלונות הרצליה

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי שיטת הגביה של חשבון המים נושא התלונה:
נדב הראל שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
עם שינוי שיטת הגבייה בעבור המיים והביוב אנחנו מחוייבים לגשת לבנק בכדי לשלם את החשבון. אנחנו אנשים העובדים קשה כדי לפרנס את משפחתנו ולשלם את חשבונותינו. זמננו הפנוי מועט ויקר. מדוע אנחנו צריכים לעזוב את ביתנו, לנסוע לבנק, לעמוד בתור וכל זאת כדי לשלם את חשבון המים?

הרצליה שירות לקוחות

, תגובה:
ביריה גרנות נציבת תלונ שם ותפקיד:
הדרך לתשלום חשבונות המים החדשים של התאגיד אינה אך ורק בבנק.
כמובן שניתן לשלם עם כרטיס אשראי גם בטלפון , וכמו כן ניתן לעשות הוראת קבע.
תגובה:
עם קבלת חשבון המים מתאגיד מי הרצליה ניתן להתקשר
לטלפונים 03-9411545 או 03-9275644
ולבצע את התשלום טלפונית
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה