פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנת משקפי ראייה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏21 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
הכרמל - חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
להלן השתלשלות העניינים בנדון:

1. בעקבות פרסום של הרשת על הגיעה לטכניון במסגרת יריד במועדון העובדים, שנערך בתאריכים 20-21 בספטמבר 2005 (מצ"ב) ניגשתי לדוכן וביקשתי לערוך לי בדיקת ראייה כולל קריאה. הבדיקה נערכה על ידי גברת בשם טלי, האופטומטריסטית שאיישה את הדוכן. לאחר הבדיקה ציינה טלי כי חל שינוי במספר המשקפיים שלי וכי אני זקוק למשקפיים חדשים.
2. הוצע לי לרכוש משקפיים בעלי עדשות מולטיפוקאל מתאימות כולל כל הציפויים. הדגשתי כי ברצוני לקבל עדשות דקות מהעדשות במשקפיי הנוכחיים ואכן הובטח לי על ידי צוות הדוכן כי כך יהיה. לפיכך, למרות המחיר הגבוה מהמחיר המצויין בפרסום לעיל, הסכמתי לרכישה וביצעתי הזמנה.
3. הובטח לי כי אקבל את המשקפיים בתוך שבועיים מיום ההזמנה. שבוע לאחר ביצוע ההזמנה קיבלתי הודעה על עיכוב בביצועה.
4. ביום 25 באוקטובר 2005 (יותר מחודש לאחר ביצוע ההזמנה) קיבלתי הודעה כי המשקפיים מוכנים וכי עלי לאסוף אותם מסניף הרשת בכרמל בחיפה. ביקשתי כי המשקפיים יישלחו לסניף הקריון בקרית ביאליק, הקרוב יותר לאזור מגורי.
5. כשניגשתי לאסוף את המשקפיים גיליתי לתדהמתי כי למעט המסגרת דבר אינו תואם את פרטי ההזמנה. כשציינתי את העובדה בפני עובדי הסניף התבקשתי לפנות לסניף הכרמל לבירור טענתי.
6. בסניף הכרמל בוצעה בדיקה נוספת (על ידי אותה גב' טלי) שהעלתה כי העדשות אכן אינן העדשות שהוזמנו, המספר אינו המספר הנדרש ובאמת למעט המסגרת אין מדובר במשקפיים שאני הזמנתי. הובטח לי כי ההזמנה תבוצע מחדש.
7. לאחר המתנה ממושכת מאוד נאמר לי לפתע על ידי הגב' טלי כי לא ניתן להזמין עדשות דקות יותר (כפי שביקשתי בעת ההזמנה המקורית וכפי שהובטח לי!).
8. ביקשתי להקפיא את ההזמנה ולקבל החזר כספי בעבור התשלומים שכבר ירדו מחשבוני.
9. בתחילת חודש מאי 2006 צלצלתי לסניף הכרמל על מנת להודיע על ביטול ההזמנה. כשביקשתי לשוחח עם הגב' טלי נאמר לי על ידי גברת אחרת בשם לאה, כי טלי עזבה את הסניף וכי בקשתי תועבר לטיפול הסניף הראשי.
10. מאוחר יותר נאמר לי כי לא אוכל לקבל החזר כספי כלל.

פניתי עכשיו לשירות לקוחות של אופטיקנה בטלפון על מנת לקבל כתובת או מספר פקס שאליו אוכל להעביר את תלונתי הנ"ל. נציגת שירות הלקוחות ששוחחה עמי (ציפי) סירבה לתת מספר פקס או כתובת (אמרה בפירוש שהם "לא נותנים"). חיפוש באתר האינטרנט של החברה העלה כי גם שם לא כתוב בשום מקום טלפון, פקס או כתובת של ההנהלה, שירות הלקוחות או לשם כך אפילו ציון הסניף הראשי. נאמר לי שנציג מטעמם יצור עמי קשר. יחד עם זאת מצאתי לנכון להעביר את התלונה גם אליכם מאחר שהעניין נגרר זמן רב.
כספי סוג הנזק :
שיפוי בגין תשלומים שירדו מחשבוני עבור מוצר שלא הזמ פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת שירות לקוחות שם ותפקיד:
בעקבות פנייתו של מר גוזלן, הזמינה אופטיקנה את הלקוח לסניף בקניון חיפה, על מנת לתת מענה הולם ולשרת את הלקוח לשביעות רצונו.
הלקוח סרב.
תגובה:
אופטיקנה תשמח לשרת את הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה