פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מה כולל הביטוח????????? נושא התלונה:
‏יום שישי ‏23 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ- 9 חודשים רכשתי בסניף גבעתים משקפיים עבורם שילמתי סכום של 1,300 ש"ח. בזמן רכישת המשקפיים קיבלתי מהמוכרת גם תעודת אחריות.
בתאריך 23.6.06 ניגשתי לסניף בו נרכשו המשקפיים על מנת לתקן סדק בגשר המחבר בין שתי העדשות. מוכרת בשם אמילי טענה כי האחריות אינה כוללת שברים מכל סוג שהוא, על אף כי התקלה במשקפיים אשר ברשותי הינה סדק בלבד!!!!
אציין כי בזמן הרכשיה לא צויין לפני כי האחריות אינה כוללת שבר. המוכרת ציינה בפני כי עלות התיקון הינו 339 ש"ח, סכום לא הגיוני לא ביחס עבור החלק ולא ביחס עבור הסכום אשר שולם עבור המשקפיים.
כאשר התלוננתי על העלות הגבוהה והלא הגיונית אשר נדרשתי לשם הפנו אותי למנהלת החנות בשם ורנה אשר לאחר הסברים הסכימה "להוזיל" את עלות התיקון לסכום של 200 ש"ח!!!
כמו כן, מעבר לכך כאשר רציתי לתקן את המשקפיים נאמר לי כי החלק אשר נדרש לתיקון המשקפיים אינו נמצא במלאי, וגם לא בצבעים תואמים או דומים לחלק שיש ברשותי, ונאמר כי החלק יגיע רק ביום ראשון 25.6.06.
כאשר הגעתי לחנות ביום ראשון נאמר לי כי החלק לא הגיע עדיין ויגיע למעבדה רק ביום שלשי 27.6.06. בנוסף נאמר לי כי אם אני משאיר את המשקפיים בחנות יקח עוד מספר ימים לתקנם, ואם אני מעוניין אני יכול לגשת למעבדה הראשית של החברה בפ"ת ושם יתקנו לי אותם במקום.
ביום חמישי 29.6.06 פניתי שוב לחנות ושאלתי אם אוכל לגשת למעבדה על מנת שיתקנו לי את המשקפיים, אך נאמר לי כי הטכנאית נמצאת יומיים בחופשה.
כל הסיפור הנ"ל נמשך כבר למעלה משבוע ומיותר לציין כי בזמן הזה אני מסתובב עם משקפיים סדוקות, ללא יכולת לתקנם, ולא רק זאת אלא אני גם נדרש לשלם עבור התיקון סכום שמתכתחילה לא הייתי אמור לשלם!!!!!!!
כספי ו סוג הנזק :
תיקון המשקפיים ללא עלות ופיצוי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת שירות לקוחות שם ותפקיד:
הלקוח פנה לסניף בעקבות שבר במשקפיים. תגובה:
כפי המצוין בתעודת האחריות שברשות הלקוח: "אין אחריות על שבר".
אופטיקנה מספקת שירות תיקון ללא חיוב, אך על הלקוח לשלם על חלקי החילוף.
אופטיקנה לא השאירה את הלקוח ללא מענה ודאגה לספק לו עדשות מגע, על מנת לתת פתרון זמני עד קבלת המשקפיים מתיקון.
ביום 2.7.06 קיבל הלקוח את המשקפיים לשביעות רצונו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה