פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול מזעזע נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏17 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דיזנגוף סנטר כתובת:
דיזנגוף סנטר תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-3 בספטמבר הזמנתי עדשות מגע חודשיות עם צילינדר לשנה בסכום של למעלה מ-1,500 שקל. הובטח לי שהעדשות יגיעו תוך שבוע ואף פחות. מאז שמעתי בעיקר הבטחות ושום דבר לא קרה בפועל. הדגשתי שהנושא בהול כיוון שאני מסתובבת עם משקפיים ישנות שאינן מתאימות וסובלת מכאבי ראש.

ביום רביעי ה-13.9 דיבר איתי גלעד והבטיח שהעניין בטיפול אינטנסיבי וכי ביום חמישי יודיעו לי מתי העדשות סוף סוף מגיעות. ביום חמישי התקשרה ליאורה ואמרה כי עדשות חלופיות (למפעל אזלו העדשות הספציפיות שלי) יגיעו בדחיפות עם שליח ביום שישי. מיותר לציין שלא הגיעו עדשות ולא קיבלתי טלפון עד היום. היום שוב שלחתי פקס, גלעד, מנהל הסניף חזר אליי וטען שהתקשרו אליי ביום שישי שאבוא לקחת את העדשות מיותר לציין שמדובר בשקר ויש לי פלט שיחות מאורנג' שמוכיח שלא התקבלה אצלי שום שיחה או הודעה בעניין.
יותר מזה מקומם אותי שגלעד טען שאני משקרת, שאני כדבריו "שולחת פקסים כל שני וחמישי" ושהוא מבטל לי את הפיצוי האדיר שהבטיח - תמיסה לעדשות בתגובה לתלונה שלי. אני מעוניינת לבטל את ההזמנה ולקבל בחזרה את כספי לאלתר!!!!!!

בברכה,
יוליה
בזבוז זמן יקר סוג הנזק :
ביטול ההזמנה לאלתר ללא חיוב פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
פנייתה של הלקוחה טופלה לשביעות רצונה.

בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה