פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס אחראית משמרת נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
קניון גירון אשקלון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום ,
בתאריך 16/9 מוצאי שבת נכנסתי לסניף על מנת לקנות חומר לעדשות מגע .
כאשר רציתי לשלם הבאתי חלק מהסכום בתוים (רב תו-150 ש"ח ) ואת 29 ש"ח הנותרים לעיסקה שילמתי באמצעות שטר של 50 ש"ח .
עובדת בשם אילנה גורבוי ענתה לי שאין לה עודף .חיפשתי בארנקי ,אך לא היה לי את הסכום המדויק ואז קיבלתי מאילנה תגובה שאין לה מה לעשות אין לה עודף ואם אין לי את הסכום המדויק שלא אקנה .
ביקשתי לדבר עם האחראית אילנה אמרה שהיא האחראית ואין מה לעשות אם אין לה עודף ושזו הבעייה שלי .
אחד הלקוחות שהיו בסניף פרט לי את השטר ,אך אני לא נתקלתי בחיים בסוג שירות כזה .
לא משנה מתי לקוח נכנס לסניף ( יש לציין שהיו עימה בסניף עוד שתי עובדות )הוא לא אמור לקבל תשובות מעין אלו ,קל וחומר לא לדאוג לפרוט את הכסף בקופה של סניף באופטיקנה !
עוגמת נפש סוג הנזק :
פתיחת קופה עם עודף ויחס הולם ללקוחות ! פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
פנייתה של הלקוחה טופלה לשביעות רצונה.

בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה