פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס לא הולם לאחריות המוצר נושא התלונה:
‏יום שישי ‏18 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
קניון רוטשילד ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כ- 10 חודשים רכשנו משקף יקר מאוד של חברת "גורגו ארמני" בקניון הגדול בפ"ת.
ראשית ברצוני לציין שאהבתי מאוד את המשקף ונהנתי ממנו. עד ש- הגשר (1 התומכים שיושבים על האף)זז ממקומו ומתנדנד וגורם לחוסר נוחיות.
נגשתי לסניף שבקניון רוטשילד בראשל"צ לבקשת תיקון - דברי המוכרת "אבדוק האם יש חלקי חילוף" (ההסבר שקיבלתי ממנה שאין אחריות לשברים , סדקים ושריטות - ולא זה הדבר).מאחר ואני מאוד אוהב את המשקף ציינתי שאם ובמידה ואין לה את החלק , אהיה מוכן לרכוש את החלק ושתתקנו לי.
המוכרת ציינה שהיא מוכנה לבדוק ואם ובמידה ולא ימצא החלק המבוקש הציעה לי המכרת לקבל את אותו דגם המשקף בתוספת של 80 ש"ח לפי חישובה.
בעודנו משוחחים מנהלת הסניף הצטרפה לשיחה והתנגדה לכל מהלך השיחה עם המוכרת וציינה שאין תיקונים ואין החלפות מכוון שהמשקף נרכש במבצע (היתכן הדבר לקשור בין מבצעי החברה למתן שרות וביטוח למוצר)המנהלת אף ציינה בשנית את מה שציינה המוכרת בתחילת השיחה שאין אחריות לשברים , סדקים ושריטות ).
מנהלת הסניף גם לא שיתפה במיוחד עזרה במתן מספר טלפון של שרות הלקוחות. לאחר אסרטיביות מצידי , קיבלתי את הטלפון בשרות לקוחות.
האותו יום השארתי הודעה בשרות לקוחות ונאמר לי שתוך 48 שעות יחזרו אלי - לא חזרו.
ביום שני לאחר החג התקשרתי והשארתי הודעה נוספת ןאז חזרו אלי לאחר יום בכלל מסניף אחר בראשל"צ שאני לא מכיר ולא הבינו על מה מדובר.
המוכרת בסניף הלא מוכר התנהגה כיאות וידעה חזרה את מוקד שרות הלקוחות שהתלונה לא שייכת לסניפה.
לאחר יום נוסף קבלתי שיחת טלפון ממנהלת הסניף בקניון ראשל"צ וכשהזדהתה לא הבנתי על מה ולמה אני שוב מקושר עם מישהי שלא יכלה לעזור מראש.
שאלתי היא :
האם יתכן שלקוח שמתלונן על שרות בסניף מסויים מקבל חזרה את אותו סניף לשיחה.
האם יתכן שלרשת כל כך גדולה אין חלקי חילוף / אחריות ושרות למשקפיים יקרות (על מה בעצם כן יש ? ).
אציין גם שבקשתי שמחלקת יחסי ציבור שלכם יחזרו אלי לאחר תהליך מתיש זה - עודני ממתין........
האם רשת כזאת גדול
עלבון, השפלה ובזבוז כסף. סוג הנזק :
קבלת משקף חדש ותקין. פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה