פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי על מוצר "בן יום" נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏25 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
מרכז הכרמל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי משקפי ראייה של חברת אוקלי ביום שישי בשעה 12:34.
פחות משעתים אח:כ הבנתי שהמחיר עליו שילמתי גבוה בהרבה מכל מחיר נורמאלי עבור משפקים ורציתי להחזיר את המשקפים באריזתם המקורית מבלי שנגרם כל נזק.
ביום ראשון על הבוקר מנהלת הסניף לא היתה והיא הגיעה רק אחר הצהרים. כאשר אחר הצהרים היא אמרה לי שאם הייתי בה תוך מספר שעות היא היתה מחזירה את הכסף לכרטיס האשראי עכשיו ביום ראשון ב16:00 זה מאוחר ואין היא מתכוונת לעשות זאת.
כך אמר גם ארז עובד אחר ברשת...
ואני שואל אתכם למה? למה לעזעזל אנשים לא יכולים להתחרט על מוצר בטעם טוב.. בתוך מספר שעות.. ולקבל זיכוי מקביל בכרטיס האשראי ולהשאיר טעם טוב לקניה עתידית.... במקום זה מנהלת החנות אורלי לא התאמצה להחזיר לי את כספי למרות שבסה"כ עברו מיום ביום שישי שעתים וביום ראשון שהמנהלת הגיעה רק אולי חצי שעה.... המוצר לא נפגע הוא שלם באריזתו המקורית...
למה לא לעשות זיכוי מקביל בכרטיס אשראי... לסיים כמו אנשים מתורבתים... מותר גם ללקוח להתחרט תוך מספר שעות סבירות... אנחנו לא חיים בדיקטטורה.
אני יצאתי מהחנות כל כך פגוע מאוזב... לא קשר לחוק היבש מותר לאנשים להפעיל שכל הגיוני... מדובר בקנית בכרטיס אשראי שניתן לבטל... המשקפים לא שומשו אותי ואני לא מתכוון לגעת בהם!!!
עלבון סוג הנזק :
ביטול עיסקה פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה