פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משקפי ראיה מסוג מולטי פוקל שאינם מתאימות נושא התלונה:
שר טוב מירה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏05 ‏נובמבר ‏2000 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
באוגוסט 2005ניבדקתי באופטיקנה ונמצא שאני זקוקה למשקפי מולטי פוקל. ביצעתי את ההזמנה ע"ס 5300 ש"ח.קיבלתי את המשקפיים ב- ספטמבר 2005 ולא הצלחתי להתרגל אליהם.היו לי כאבי-ראש וסחרחורות.לאחר חודש, באוקטובר 2005 ניגשתי שוב לאופטיקנה,שוב בדקו אותי ואמרו לי שלוקח זמן להתרגל למשקפיים,ושאני צריכה להרכיב אותם כל הזמן, ולא להסירם מהעיניים. שוב ניתקלתי באותם בעיות של כאבי-ראש ותחושה לא נוחה. בתאריך 13.11.05 פניתי לרופא עיניים מומחה לעיניים , ד"ר קובל בנתניה, שבדק את המשקפיים שקיבלתי ועשה לי בדיקת ראייה מדוקדקת, והוא קבע באופן חד משמעי שאיני זקוקה למשקפיים מסוג מולטי פוקל, אלא רק למשקפיים לראייה מקרוב, אשר משקפיים כאלו יש ברשותי בבית, והן טובות לי. ניגשתי עם המכתב מהרופא לאופטיקנה, שהבטיחו לבדוק את העניין. לאחר יומיים קיבלתי שיחת טלפון מהמשרד הראשי של אופטיקנה , שם הודיעו לי שאינם מקבלים את פנייתי, והם אינם מוכנים להחזיר לי את הכסף של הקניה, ונאמר לי לבוא שוב לבדיקה אצל מומחה שלהם, שידריך אותי כיצד להשתמש במשקפיים. כמובן שסירבתי, בטענה שכבר ניבדקתי אצליהם והבדיקה לא היתה נכונה ורופא עיניים מומחה קבע כי איני זקוקה כלל למשקפיים, שיכולות להזיק לי במידה וכן ארכיב אותן במשך כל היום.
אני מבקשת אם תוכלו לעזור לי , כדי שאקבל את כספי בחזרה על קניה שבה רימו אותי וכמו כן אני מבקשת גם פיצוי על עוגמת הנפש, ועל נזק בילתי הפיך, כאבי ראש ותחושת אי נוחות שניגרמה לי עקב הניסיונות שלי להתרגל למשקפיים שאינם מתאימות לי כלל וכלל.
תודה מראש
מירה שר טוב
כספי סוג הנזק :
החזר הכסף על הקניה+ פיצוי על עוגמת הנפש שניגרמה פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
אורלי מנדה-מנהלת שירות שם ותפקיד:
הלקוחה עברה בדיקת ראייה בסניף אופטיקנה לצורך התאמת משקפיים,אשר בעקבותיה הותאמו ללקוחה עדשות מולטיפוקל, על מנת לענות על צרכיה הראייתיים.
משקפי מולטיפוקל מותאמות לכל אדם הזקוק לתיקון ראייה. העדשות המדורגות מסייעות לאדם להביט לאזור הקרוב, למרחק ולאזורי הביניים, ללא צורך בהסרת המשקפיים. זהו יתרון גדול, שלא ניתן להשיגו במשקפי קריאה חד מוקדיים.
בקשת הלקוחה היתה משקפיים אשר לא תצטרך להסירם.
משקפי מולטיפוקל מצריכים זמן הסתגלות ולכן, הלקוחה לא נתבקשה להרכיב המשקפיים כל העת, אלא רק כאשר מרגישה צורך, עד להסתגלות מלאה.
מאותה העת בה פנתה הלקוחה (ימים ספורים לאחר קבלת המשקפיים) בתחושת אי נוחות, לא יצרה הלקוחה קשר עם אף גורם באופטיקנה בנוגע למשקפיים.
אופטיקנה תמהה מדוע לא מצאה הלקוחה לנכון להגיע לסניף להיוועץ עם אופטומטריסטים מומחים ומקצועיים מטעם משרד הבריאות, בנוגע לתחושת אי הנחות מהמשקפיים.
אופטיקנה מחוייבת לשיפור איכות הראייה של לקוחותיה ואנו רואים חשיבות רה בהתאמת משקפיים איכותיים, שייתנו איכות ראייה מושלמת.
אופטיקנה מזמינה את הלקוחה לבדיקה והתייעצות בסניף.
נשמח לשרת את הלקוחה בכל עת.




בברכה, אורלי מנדה
מנהלת שירות לקוחות אופטיקנה
תגובה:
אופטיקנה מזמינה את הלקוחה לבדיקה והתייעצות בסניף.
נשמח לשרת את הלקוחה בכל עת.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה