פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משקפי ראיה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏12 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
וייצמן12 גבעתיים כתובת:
גבעתיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש נובמבר חברת אופטיקנה פירסמה מבצע של מסגרות למשקפי ראיה ב99 ש"ח
אני אישה קשת יום ניתמכת ביטוח לאומי
ניכנסתי בעקבות המבצע לחנות לרכוש משקף ראיה
המוכר אפילו לא בדק אותי ולפי המישקף הישן אמר שזה בסדר ועוד שסוג העדשה שאני יקבל תהיה בהרבה יותר דקה מהמשקף הנוחכי שלי
מה שקרה בפועל קיבלתי מישקף עם עדשה עבה במחיר של עדשה דקה
כשהגעתי לקחת את המישקף ראתי במה מדובר והערתי את תשומת ליבם
המוכר אמר שהוא יטפל בזה ויחזור אלי
כשהגעתי שוב נתנו לי את אותו המישקף ללא שום שינוי
וכששאלתי מה קורה פה מנהל החנות אמר לי שהוא לא מכיר אותי ואני מפריעה לו בנוסף גם דחף אותי מחוץ לחנות(הוגשה תלונה למשטרה) גם חשבונית שדרשתי לא רצה לתת משום שטען שכבר נתן ולאחר שבתי התעקשה הוא הוציא חשבונית מקור (דבר שמעלה שאלות נוספות המוכר טוען שחש' מקור יוצאת כל הזמן אין לו העתקים)
ניסתי לבטל את העיסקה בחברת האשראי ומאחר שירד כבר תשלום לא היה ניתן
אני עובדת עצות ואבקש את עזרתכם המישקף בחנות וגם הכסף
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול העיסקה והחזת הכסף פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה