פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כסף ללא מתן שירות נושא התלונה:
און שי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏01 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דיזנגוף 133 ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום 01/01/09 השארתי זוג משקפים בסניף הנ"ל לצורך החלפת עדשות. התנאי לרכישה היה כי ההזמנה תהיה מוכנה ביום 04/09/09 ותישלח לסניף אופטיקנה בבאר שבע. המשקפיים אכן הגיעו לבאר שבע אך מבלי שבוצעה ההזמנה. העדשות לא הוחלפו. בעקבות מאורע זה דרשתי לבטל את ההזמנה ולהשיב לי את כספי. מנהלת שירות הלקוחות של החברה, גברת בשם ענת, סרבה לעשות כן ובאופן כללי דיברה בבוטות ובגסות. לבסוף אמרה שאין באפשרותה לאשר זיכויים והדבר נתון לשיקולו של הסניף. בעת נסיון ליצור קשר עם הסניף נמסר לי שמנהל הסניף גוייס למילואים ואיש מלבדו אינו מוסמך לדון בנושא. לסיכום שירות הלקחות מפנה אל הסניף, בסניף אין עם ממי לדבר והם מפנים לשירות הלקוחות. החברה גבתה ממני 180 ש"ח בעבור עדשות למשקפיים שלא סופקו, ומסרבת להחזיר את הסכום.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי על סך 176 ש"ח פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה