פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסגרת המשקפיים מתקלפת בפעם השניה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
פתח תקווה כתובת:
בקניון הגדול סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בספטמבר 2007 קניתי משקפים בסניף אופטיקנה באילת. כעבור כמה חודשים הצבע של המסגרת התקלף. פניתי לסניף פתח תקווה הקרוב לביתי ושם הוחלפה לי המסגרת למסגרת חדשה. כעבור כמה חודשים שוב התקלפה המסגרת בדיוק באותו המקום. פניתי שוב לסניף אך הפעם נאמר לי שאין מה לעשות כי עברה יותר משנה מתאריך הקניה. הסברתי שהחליפו לי מסגרת אבל זה לא עניין את מנהל החנות שאמר שיכול להיות שזו אשמתי שאני לא מטפלת במשקפיים כראוי ?!? ממתי מסגרת של משקפיים מתקלפת ואחרי כל כך מעט זמן.
פניתי לשירות לקוחות ביום שישי 2.1 ואמרו שיחזרו אלי תוך 48 שעות. התקשרתי שוב והבטיחו שיחזרו עוד באותו היום עד עכשיו ה-13.1 לא חזרו אלי

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה