פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש, בזבוז זמן, זלזול בלקוח ומשקפי ראיה פגומות באופטיקנה! נושא התלונה:
ויספיש רינת שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏26 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
חדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כ-9 חודשים רכשתי משקפי ראיה במבצע ברשת אופטיקנה בסניף שבקניון אבנת בפ"ת.
המבצע היה על כל המסגרות עד מחיר של 479 ש"ח - חינם + עדשות במחיר של 99 ש"ח בלבד.
נכנסתי לחנות אך ורק בגלל המבצע ובמקרה מצאתי מסגרת שמצאה חן בעיני מאוד - והיתה מאוד שימושית בעיקר בגלל שהיה לה תוספת - קליפון למשקפי שמש.
החלטתי לרכוש את המשקפיים בעיקר בגלל הקליפון של השמש.
בגלל שאני גרה קרוב יותר לסניף חדרה, נאמר לי כי אוכל לאסוף את המשקפיים מסניף חדרה.
לפני כחודשיים גיליתי כי הציפוי של המסגרת מתקלף (מה שהיה מאוד מוזר מכיוון ששבעה חודשים זהו זמן קצר מדי להתבלות של משקפיים...) נכנסתי לסניף חדרה ונאמר לי שימצאו לי מסגרת חדשה וייצרו עמי קשר טלפוני כאשר היא תגיע - ואז יחליפו לי את המשקפיים הפגומות בחדשות.
לאחר שבוע וחצי קיבלתי טלפון מנציגה של חברת אופטיקנה בחדרה, הנציגה אמרה שלא נמצאה בכל הרשת מסגרת כמו שלי ולכן אני מוזמנת לסור לסניף חדרה ולבחור לי מסגרת חדשה, וחברת אופטיקנה תתאים למסגרת החדשה עדשות מתאימות על חשבונה.
שמחתי מאוד על השירות הנהדר.
ביום שישי 12/12/08 נכנסתי לחנות אופטיקנה, סניף חדרה, לבחור מסגרת חדשה כפי שהובטח לי.
המלאי שהוצא לי היה מאוד דל. הוצעו לי כ-12 מסגרות שאף אחת מהם לא ממש מצאה חן בעיני, רובם היו קטנות מאוד או גדולות מאוד. לבסוף, התפשרתי על זוג שהיה נראה "בסדר"....
יצאתי מהחנות ולאחר כחצי שעה קיבלתי טלפון מהמוכרת בחנות ששאלה אם יש לי זוג נוסף. אמרתי שכן ושאלתי למה, אז היא אמרה שאני חייבת להחזיר את המסגרת הפגומה לחנות.
חייבת לציין כי עד לטלפון ההוא אף אחד לא דיבר איתי על החזרת הזוג הישן.
שאלתי אותה אם בכוונתם לתקן את המסגרת והיא אמרה שאין באפשרותם לתקן. שאלתי בנוסף, אם כן, מהו כאן הפיצוי?
והיכן פה ההגיון? שהרי, אני מחזירה לחנות זוג משקפיים שאני מאוד מאוד אוהבת, מסגרת שמתאימה לי מאוד, שכוללת בתוכה גם משקפי ראיה וגם משקפי שמי, ובתמורה כ"פיצוי" אני מקבלת מסגרת שלא ממש נראית עלי טוב, ושאני לא כל כך אוהבת, ונשארת ללא משקפי שמש (שזו הסיבה העיקרית שבגללה קניתי את המשקפיים הללו.)
אישית, אינני רואה כל הגיון וגם אינני רואה כאן שום "פיצוי".
כשהסברתי את זה למוכרת טלפונית - היא טענה שזה מה שהחברה מוכנה לתת.
גם המנהלת ששוחחה עמי לאחר מכן טענה כי לדעתה ה"פיצוי" הוא הולם.

מבחינתי - לוקחים לי 2 זוגות - משקפי ראיה ומשקפי שמש שאני מאוד אוהבת - ונותנים לי זוג אחד - שבחרתי בלית ברירה מתוך המבחר הדל שהוצא לי -מבחינתי אין כאן פיצוי - ויותר מכך - יש כאן ענין של עוגמת נפש מאחר ואני גרה מרחק של כחצי שעת נסיעה מהחנות, ובשיחה הטלפונית אפילו לא אמרו לי שאצטרך להחזיר את הזוג שברשותי - יוצא שנסעתי לחינם - ובזבזתי חצי יום על "פיצוי" מוזר שכזה.

ביום ראשון, 14/12/08, בשעות הצהריים המוקדמות התקשרתי למוקת פניות הציבור של חברת אופטיקנה במספר: 6618*, לקחו ממני פרטים בסיסיים על התלונה והבטיחו שנציג שירות לקוחות יחזור אלי תוך 48 שעות.

עד עכשיו 01/02/2009 לא קיבלתי כל מענה מחברת אופטיקנה.

מציינת עוד כי כשהתקשרתי שוב למוקד 6618* והתברר לי כי מוקד זה הוא רק מוקד להעברת הודעות - והנציגים שעונים בו בכלל אינם קשורים לאופטיקנה.

אשמח לעזרתכם בנושא.

תודה ויום טוב!

רינת.
זלזול, בזבוז זמן, ונשארתי עם משקפיים פגומות סוג הנזק :
מבקשת תיקון לזוג שברשותי, או פיצוי הולם ושווה ערך למה שהיה לי. (לא נראה לי שזה הרבה מעל ומעבר למינימום שהחברה היתה אמורה לתת לי.) פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה