פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שבירת משקפיי ראייה ושירות גרוע נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
בקניון רננים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני קניתי מסגרת למשקפי הראייה שלי ב- 999 ש"ח ברשת אופטיקנה, במשך כשנה ביקרתי עם המשקפיים ברשת כ-4 פעמים על תיקוני המשקפיים חוזרים ונשנים ובנוסף נדרשתי לשלם בעבור התיקון כ- 150 ש"ח, בפעם האחרונה שביקרתי ברשת, בניסיונם לחזק את העדשה הם שברו לי חלק מן העדשה השמאלית ועל העדשה השניה הם חרטו שריטה ענקית ולבנה, כאשר הגעתי להתלונן הודיע לי באופן מזלזל לאחר שהממתנתי לו כ- 15 דקות מנהל הסניף, שאני בצעתי את הפעולה הזו, דבר שאיננו אפשרי ושאין ביכולתו לעזור לי ושאני צריכה כבר להחליף את המשקפיים שברשותי!!!
כספי סוג הנזק :
החלפת העדשות פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה