פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע נושא התלונה:
רובין לימור שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
קניון רחובות כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים הזמנתי 3 זוגות משקפיים לי ולשתי בנותיי, כשבוע לאחר שקיבלנו את המשקפיים אחד מהזוגות החל להתקלף, חזרתי לסניף והראתי להם את הקילוף, המוכרת שטיפלה בי אמרה שאין בעיה ושהמסגרת תוחלף, אמרתי שאנני מעוניינת במסגרת הזו כי גם השניה תתקלף המוכרת טענה שאין באפשרותה לתת לי מסגרת אחרת כי זה רק באישור המנהל והוא לא נמצא, אמרתי שזה לא מעניין אותי ושאין לי זמן לבוא אליהם כל יומיים ומבחינתי היא יכולה להתקשר למנהל, היא סרבה לאחר ויכוח ביקשתי טלפון של שרות לקוחות שם השארתי הודעה ועד היום אף אחד לא טרח לחזור אליי, לבסוף התערבה מוכרת אחרת ןהוחלט שאני אשאיר את המשקפיים ובמקביל אבחר מסגרת אחרת והמנהל יראה את זה למחרת בבוקר ויחזור אליי, כמובן שלמחרת אף אחד לא חזר אליי ולאחר יומיים התקשרתי לסניף והמנהל בכלל לא חזר מהחופשה שלו, בינתיים הבת שלי בלי משקפיים, (הלכתי לאופטיקה אחרת הזמנתי לה זוג אחר שהיו מוכנות למחרת כיוון שלא יכולתי להשאיר אותה ללא משקפיים), לאחר עוד יום שוב התקשרתי והמנהל היה אבל משום מה המשקפיים שהשארתי נעלמו , אף אחד לא מצא אותם, לאחר מספר שעות של עצבים נמצאו המשקפיים וסוף סוף לאחר כ-שבועיים מיום ההזמנה קיבלה ביתי את המשקפיים.
אני מאוד כועסת על יחס הסניף ועוד יותר על קח שכזו חברה גדולה לא טרחו לחזור אליי כשהשארתי הודעה לשרות הלקוחות.
אני שכל שנה הייתי קונה באופטיקנה לפחות שני זוגות משקפי שמש מהמותגים היקרים לא אקנה אצלהם יותר לעלום
בזבוז זמן, עלבון סוג הנזק :
שיפור השרות של כל ההתנהלות בחברת אופטיקנה פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה