פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניצול קשישים באופטיקנה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏20 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון בת ים כתובת:
תיאור הבעיה:
אמי בת 74 נכה במצב סיעודי וסובלת מבעיות דמנציה, פנתה בתאריך 20.8.2008 לחנות אופטיקנה בקניון בת ים, כדי לרכוש משקפי קריאה, התלוו אליה המטפלת האישית שלה ואבי, בקשתם היתה לרכוש משקפי קריאה פשוטים בהתאם לצרכים של אמי שלא זקוקה למשקפיים להרבה שעות במשך היממה, ואולי רק להחליף עדשות למסגרת שהיתה ברשותה, הם הדגישו שהם מעוניינים במשקפיים פשוטים ולא יקרים מדי. אני רוצה לציין שלאמי אין בעיות מיוחדות בראיה ובעיניים בכלל, המספר שיש לה הינו בגדר הנורמה לאנשים בגילה, רק במשך השנים האחרונות היא נזקקת למשקפיים לצורך קריאה בלבד.


לאחר שנעשתה לה בדיקת ראיה, הופעל עליהם לחץ שיווקי ע"י המוכרים לרכוש עדשות ומסגרת והוצעו להם הרבה דגמים,(לדברי אבי בן ה-78) בגלל תמימותם וגילם המבוגר ושיכנוע מסיבי מצד המוכרים וניצול מצוקתם (אבי טוען שהוא כבר היה ממש מבולבל מהגישה הזו) ומחוסר הבנה, וגם מבעיות שמיעה של אבי, שוכנעו לרכוש את המשקפיים והעדשות שהציעו להם בסכום של 1833 ₪. שכולל "ביטוח משקפיים"הוריי לא ביקשו ביטוח למשקפיים וגם לא הוסבר להם מה מהות הביטוח הנ"ל.

משנודע לי הדבר, נדהמתי מהמחיר המופקע לכאורה של המשקפיים, כצרכנית קבועה של משקפי ראיה מעולם לא נדרשתי לשלם סכום כזה עבור משקפיים המיועדות לקריאה בלבד, פניתי טלפונית לחנות בה נרכשו המשקפיים ומשיחתי עם מירב שהציגה את עצמה כמנהלת החנות הוסבר לי שנעשו לה משקפיים ברמה גבוהה מאד (לדבריה),מסגרת אופנתית ממותג נחשב ויקר, עם עדשה דקה במיוחד משוכללת עם ציפויים כלשהם משוכללים ועוד כל מיניי מונחים מקצועיים שלא מובנים לי, וברור לעיני כל שאמי כנכה המרותקת לביתה לא זקוקה לכל השכלולים הללו וביקשה את המשקפיים הפשוטים ביותר.

הבהרתי למירב שהם ניצלו את חולשתם של הוריי והפעילו עליהם השפעה בלתי הוגנת במטרה לעשות את העיסקה, כי הרי ברור למראית עין שאישה במצבה לא זקוקה למשקפיים יקרות , ולכן אני מבקשת לבטל את העיסקה או לחילופין להחליף לה את העדשה בפשוטה יותר המתאימה לצרכיה, נענתי בשלילה,
ונאמר לי על ידה שהיא לא מכרה לי משקפיים לכן אין לה מה לשוחח איתי, אמרתי לה שיש לי ייפוי כח מצד אמי, ואני מעוניינת לדבר עם מישהו מהנהלת אופטיקנה ואז אמרה שזה לא יעזור כי בכל מקרה הסיפור יחזור אליה לכן אין טעם.

אין ספק שניצלו את חולשתם וחוסר הבנתם של הוריי המבוגרים הטעו אותם וגרמו להם לרכוש מוצר יקר מאד שהם לא זקוקים לו. לכן הייתי מבקשת את עזרתכם בטיפול במחדל זה, נכון לעכשיו לא לקחנו את המשקפיים מהחנות, וכרגע אמי מתקשה עם משקפי הקריאה הישנות שלה.

ועלבון סוג הנזק :
ביטול העסקה והחזר כספי פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה