פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עגמת נפש משירות לקוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

1. בתאריך 30.9.05 רכשתי משקפי ראייה מולטיפוקל מדגם Koya
בסניף "אופטיקנה" בקניון איילון. כשבוע לאחר קבלת המשקפיים נוכחתי לגלות
כי אחד ממוטות המשקפיים זז במקומו ומתנדנד.
2. ניגשתי לסניף אופטיקנה ברחוב ויצמן גבעתיים אשר נמצא בסמוך למקום
מגוריי לשם חיזוק המוט, שם התגלה על ידי בדיקה כי מדובר בפגם אשר לא
ניתן לתיקון ולכן יש להחליף את המוט. נציגת הסניף הסבירה כי יש להזמין זוג
חדש בכדי לבצע את ההחלפה ולכן היא שולחת בקשה לכך ותהיה איתי בקשר.
מכיוון שהיה מדובר בתקופת החגים הנושא התעכב ולאחר 3 שבועות
כאשר התקשרתי לסניף לברר מדוע העיכוב, דווח לי כי אין דגם נוסף בכל
הסניפים ולכן מבוצעת הזמנה לדגם אחר דומה.
3. כאשר הגעתי לסניף בכדי להחליף את המוט , הסתבר כי מדובר בצבע שונה
לגמרי ולכן אינו מתאים למשקפיים, נציגת הסניף יצרה קשר עם מנהל סניף
איילון והנ"ל אישר הזמנת משקפיים חדשים לגמרי בשל הנסיבות.
4. מכוון שלא מצאתי דגם מתאים בסניף ויצמן גבעתיים , ניגשתי לסניף אופטיקנה
בקניון גבעתיים, לאחר מציאת דגם חדש בצעתי הזמנה למשקפיים החדשים.
5. לאחר מספר ימים קבלתי משקפיים חדשים הכוללים עדשות חדשות המתאימות
להן, מספר ימים לאחר קבלת המשקפיים התחלתי לחוש בכאבים באזור העיניים
בעת עבודה מול מחשב ואך נוכחתי לגלות כי איני רואה בחדות כפי שראיתי
במשקפיי הראייה הקודמים לרכישה באופטיקנה.
6. פניתי שוב לסניף קניון גבעתיים והסברתי כי איני רואה טוב, האופטומטריסטית
אורית בדקה הן את משקפיי הישנים והן את החדשים וקבעה כי ההבדל ביניהם
במספרים אינו מהותי ואם אני רואה טוב יותר במשקפיים הישנים ניתן להתאים
את המשקפיים החדשיםת למספרים הקיימים בישנים, ההצעה אינה נשמעה
הגיונית, כיצד ייתכן כי אראה יותר טוב עם מספר נמוך מהמספר המתאים
לעיניי? לכן, בקשתי בדיקת ראייה נוספת בכדי לראות את המספרים הקיימים
במשקפיים החדשים אכן מתאימים לעיניי, אורית בדקה אותי והגיעה לאותן
תוצאות. לשאלתי כיצד ייתכן שהמספרים במשקפיים נכונים אך איני רואה
באופן תקין , אורית ענתה כי ישנם מצבים "שהמוח מפרש אותם בצורה לא
מובנת וזה לא ניתן להסבר" התשובה נשמעה מאוד לא הגיונית ולכן הצעתי כי
אלך לרופא מומחה להתייעצות, אורית הסכימה ואף הסבירה כי היא מוכנה
להזמין משקפיים בהתאם לממצאי בדיקתו אך הנושא תחת אחריותי בלבד.
יומיים לאחר מכן ניגשתי לרופא אשר הגיע לתוצאות שונות לגמרי מתוצאות
בדיקתה של אורית, ואף הביע פליאה על תשובתה של אורית, מסתבר כי
במשקפיים החדשים חסרים בעין ימין חצי מספר ורבע צילנדר ואף בעין
שמאל חסר גם חצי מספר ורבע צילינדר.
7. שוב ניגשתי לסניף קניון גבעתיים , הגשתי את מרשם הרופא ואכן הוזמנו
משקפיים בהתאם למספרים החדשים. לאחר מספר ימים קבלתי את
המשקפיים החדשים בהן סוף סוף הצלחתי לראות בחדות ולתפקד בנוחות
במסגרת מקום עבודתי.
8. מכיוון שמוטות המשקפיים לחצו מעט בצידי הראש , ומכיוון שהזדמנתי לסניף
איילון , נכנסתי ובקשתי כי ירחיבו במעט את המוטות. במסגרת עבודתו של
עובד המעבדה התעקם אחד המוטות ושוב, מכיוון שאין מוט להחלפה בסניף ,
בוצעה הזמנה לזוג נוסף,בתוספת הערה עוקצנית מצד עובד המעבדה לפיה אף
פעם לא אהיה מרוצה ושוב חיכיתי מספר ימים .
9. גם הפעם עובדי אופטיקנה התרשלו בעבודתם, לאחר ההחלפה שמתי לב כי
שני המוטות אינם זהים בצבעיהם.

אפשר להבין את התסכול הרב אשר הרגשתי, הפעם ,בעלי ניגש לדבר עם מנהל סניף איילון, זהר , בבקשה לביטול העסקה, זר הסביר כי החברה אינה תומכת במדיניות ביטולי עסקה ולכן הדבר אינו מתאפשר, אך לחלופין קיים זוג נוסף מדגם זה בסניף (מן הסתם, הזוג הפגום הקודם שלי ).
אני דורשת לבטל את העסקה ולקבל זיכוי כספי עבור כל תשלומי העסקה בסך 1212 ₪ !
לא יתכן שמתוך 3 חודשים הספקתי להנות מראייה טובה בזוג המשקפיים שלי במשך פחות מחודש ולבקר את סניפי החברה כ- 9 פעמים , מה גם שנאלצתי לפנות לרופא מומחה בכדי לקבל תוצאות בדיקה אמינות ותקפות , מה שאמור להתבצע על ידי החברה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול עסקה כספי פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה