פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לקיחת כסף עבור שרות , ואי מתן השרות- ואי החזרת הכסף- בינתיים לא רואה נושא התלונה:
כהן דורון שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
קניון חיפה כתובת:
קניון חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי שני זוגות משקפי ראיה , אחד הזוגות של "פראדה", הגיע מהתקנה עם עדשות לא מתאימות.
1. הובטח להחליפן .....המתנה .
2. הוחלפו העדשות שוב פעם ללא התאמה , הוחלט להחליפן אבלל טענו שזה ייקח יותר זמן, כי צריך להתקינן בייתר מקצועיות......המתנה של שבועיים.
3. הותקנו העדשות ,לי נאמר שכמו שצריך . בדיעבד חוררו פעמיים כל עדשה עם שני חורים על מנת להתאים את העדשות הישנות . נאמר לי שאין ברירה זה מה ניתן לעשות עם המסגרת שבחרתי. בצער רב ובליאת ברירה הסכמתי.
4. כעבור חודשיים התפרקו העדשות, ניגשתי לחנות בקניון חיפה , לקחו אותן לתיקון , ..... המתנה שבועיים.
5. חזרו מתיקון , ולאחר כ חודשיים התפרקה הידית בכניסה לרכב והמשקפיים נפלו לרצפת הרכב והתעקמו.6. לקחתי את המשקפיים לתיקון , הוצא להחליף לי את החלק במסגרת ללא תשלום , הסכמתי ...... המתנה .....זה מה שקורה כשקונים "פראדה " בסוף זה מכוער יותר בשל אי היכולת של אופטיקאנה להתקינן כראוי.
החליפו את החלק במסגרת אך העדשה נתגלתה כשרוטה ( כנראה מהנפילה קודם ) הוצע לי להוסיף 300 ש"ח ולהחליף עדשות . שילמתי ..... מאז עבו שלושה חודשים והמשקפיים לא הגיעו כל פעם שהגעתי לסניף נאמר לי תרוץ אחר , היום לאחר שלושה חודשים פניתי טלפונית לחנו ביקשתי לדבר עם מנהל הסניף על מנת להבין מה קורה אך נענתי כי הוא בבדיקה , השארתי את מספר הטלפון שלי ואת שמי וחיכיתי שעה , לאחר מיכן התקשרתי שוב , נאמר לע שהוא בבדיקה , שוב השארתי למישהיא אחרת את שמי ומספר הסלולרי שלי , חיכיתי כשעה ולאחר מכן התקשרתי , הי אז הפתעה מנהל הסניף עסוק הוא ידבר איתי מחר ..... ? וביכלל התשלום שלי רשום " בסעיף " תיקון משקפיים אי לכך נאמר לי שהתשלום ששילמתי עבור החלפת העדשות , ולאחר תיקון המסגרת , הנו עבור תיקון המסגרת ! " לך תוכיח שאין לך אחות " אבל למה לאחר כל מסכת התלאות והייסורים הזו כי אני ללא משקפיים עליהן שילמתי סכום רב . אני אמול לסבול מיחס שכזה. האם כך מתנהגים ללקוח סבלן, מבין ופשרן , ע"י מעיכתו הסופית ברגליה הגסות של אופטיקאנה ומנהלי סניפיה. עד עכשיו אין לי תשובה , כספי אבד, עלבוני צורב, וכעסי עומד לחנוק את גרוני כי אין לי מענה , מדינת חוק אנחנו אך ללא דין ודיין.
כספי סוג הנזק :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה