פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות לשמה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏04 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
גרנד קניון, חיפה כתובת:
גרנד קניון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי, 4.8.11, איבדתי את משקפי הראייה שלי. מאחר ואני לא יכולה אפילו לעבור 24 שעות ללא המשקפיים, מיהרתי לחנות ברשת 'אופטיקנה' אשר נמצאת בגראנד קניון בחיפה. לאחר כל ההוראות שניתנו לי לצורך ההכנה להכנת המשקפיים, נאמר לי כי מאחר ועדשות המשקפיים שאני זקוקה להן הן בהפרשי ראייה בין צד שמאל לצד ימין, תיקח ההזמנה יותר זמן ואני אוכל לקבל את המשקפיים המוכנות רק ב-15.8.11.

המשקפיים שאבדו לי נמצאו ע"י נהג מונית שהסיע אותי באותו יום חמישי, ואת ההודעה על מציאת המשקפיים קיבלתי רק ביום ראשון בבוקר, ה-7.8.11. פניתי לחנות בגראד קניון וביקשתי מהם בנימוס רב להתייעץ מה אפשר לעשות בנדון מאחר ואיני זקוקה למשקפיים שהזמנתי, ושילמתי עבורו מראש את מלוא התשלום.

ואז נאמר לי בתחילה, כי ישנה דרך לגרום לכך "אולי" שלא אצטרך לשאת בכל עלות המשקפיים שהוזמנו, אלא אוכל לקבל זיכוי לרשת 'אופטיקנה' בעל תוקף לזמן רב. שמחתי לשמוע על הדרך הזו, שיכולה לעזור לי בפיתרון הבעיה. נאמר לי להתקשר "מאוחר יותר" ולקבל תשובה. התקשרתי אמנם, ואז נאמר לי כי מאחר וכבר ביצעו חיתוך של עדשות המשקפיים וציפויין.

אף על פי שנאמר כי אקבל את המשקפיים שהזמנתי רק ב-15.8, כיצד ייתכן הדבר שכבר ביום ראשון המשקפיים היו מוכנות למסירה? פתאום הם גילו חריצות יתר וזריזות בלתי מובנת, ובניגוד למה שאמרו, כי אקבל את המשקפיים ב-15.8, לפתע התברר לי כי הם טוענים שהמשקפיים מוכנים ב-7.8, וזאת למה? מדוע אמרו לי שאקבל את המשקפיים רק ב-15.8?
נשאלת השאלה האם כאן אין איזשהו תכסיס, או תרגיל ותרמית, וזאת מדוע? כי אותה עובדת שאני דיברתי איתה, תוך כדי השיחה, גם הייתה מאוד אירונית ולא נחמדה, מזלזלת ולוגעת לי, צחקקה כל העת ונתנה לי יחס משפיל לאורך כל השיחה. שאלתי אם בכל זאת אוכל לקבל את הזיכוי שהובטח לי, והיא ענתה "לא".

אני לא נרגעתי והתייצבתי פיזית בחנות, למחרת בוקר יום שני, ה-8.8.2011, וניסיתי בצורה תרבותית ומנומסת לדבר עם מי שנאמר לי שאחראי על הזיכוי שלי, על מנת לקבל איזושהי תשובה בכדי שהעניין ייגמר בצורה נאותה ומכובדת, עניין שהיה צריך להסתיים לאלתר כאשר הייתי מוכנה לוותר על מלוא התשלום שהוא 1,640 שקלים, ולהגיע להסכמה הדדית שתהיה מקובלת על שני הצדדים.

נתקלתי בסירוב מוחלט, בגניבה לאור יום, ואני שואלת במקרה כזה, האם אין חובת הציבור לדעת שהוא חשוף וללא הגנה מול רשת גדולה מאוד שלא מוכנה להתפשר עם לקוח שמאמין באמינות של הרשת הזו.
עלבון, כספי, סוג הנזק :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה