פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לבטל עיסקה נושא התלונה:
חיון רפי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏21 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
עפולה כתובת:
עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 21/8/2011 הייתי בעפולה וניכנסתי לחנות אופטיקנה ליקנות מישקפי קריאה
כשברשותי זוג מישקפים עם מיסגרת שבורה וזאת לצורך דוגמה לקניה זוג אחר חדש
לאחר רישום במחשב החברה ניתבקשתי לעבור בדיקת עניים. שבדיעבד הבנתי שזה לצורך אילוץ בכוח לירכוש מוצרים שאני לא מעוניין בהם.ורק למה שהייתי צריך.עד כאן הכל בסדרמיד לאחר הבדיקה ניסה האומטיקאי לדחוף לי הכוח עדשות יקרות ולאחר שסרבתי ניתבקשתי לשלם עבור המישקפים שרציתי לירכוש והם לצורך קריאה בלבד ולא מחייבות יצור או הזמנה מוקדמת לאחר ששילמתי על המוצר המבוקש הודיע לי האופטיקאי שאני יקבל את המוצר לאחר שבוע ועלי לציין שאני לא גר בעפולה ולא קרוב מיד עם תשובתו זו ביקשתי לבטל את העיסקה באותו רגע וזה בהפרש של דקה מרגע התשלום.ומאותו רגע קיבלתי צעקות שאין אפשרות ביטול והחזרה של כסף
המנהלת בשם פרח ניכנסה לשיחה ואמרה שהיא תיתקשר אלי למחרת בבוקר לאחר שתתבר עם הנהלת חשבונות של החברה אך היא לא היתקשרה אלא אני היתקשרתי ותשובתה היתה לא שוחחתי תמתין עד הצהרים ובכל זאת אתה כבר היתלוננת לשרות לקוחות באופטיקנה אז שהם יתנו לך תשובה זאת אומרת מיתעלמת מטיפול בבקשה שלי.במקביל היתקשרו אלי משרות לקוחות של החברה ואני תארתי את מה שמתואר פה והובטח לי תשובה עליי לציין שאני לא רוצה את המוצר בכל מיקרה והוגעתי להם את זה באותו רגע בחנות
שאלתי האם אופטיקנה לא כפופים לחוקי התמת ואם כן אז איך אוכל לקבל את כספי בחזרה בהקדם
האגשת רמאות ועלבון סוג הנזק :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה