פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עסקה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 25/8 בוצעה עסקת רכישת מסגרות משקפי ראייה+עדשות ברשת אופטיקנה(סניף קניון הסביונים ביהוד),העסקה בוצעה באמצעות כ"א בסך של 1647 ש"ח.ראוי לציין כי מדובר תחילה בהזמנת עבודה,כלומר טרם סופק המוצר הסופי. כעבור שעתיים ממועד ביצוע העסקה חזרתי אל הסניף,בבקשה לבדוק את טיב המסגרות,נמסר לנו ע"י המוכרים כי "ההזמנה נשלחה כבר", ובמידה ונרצה,ניתן לבטל את ההזמנה ולהשיבה לסניף לטובת המשך טיפול בפנייתי.
בעצתם של המוכרים,אישרתי את השבת ההזמנה לחנות וזאת בכדי שלא תתבצע כל עבודה ובמידה וארצה אוכל לבטל את העסקה.
שבוע ימים חלפו, ההזמנה לא הושבה לחנות ולא נוצר עימי קשר.
בשל כך,החלטתי לחזור לסניף הרשת ולבטל את העסקה.
באופן טבעי וכפי שציפיתי נתקלתי בקשיים רבים,החל ממסע שכנועים מפרך למנוע את ביטול העסקה,עבור לחוסר ידע ומקצועיות באופן ביצוע הפעולה עצמה וכלה בשליחתי לביתי עם טופס זיכוי ידני, וללא החזר כספי לחברת האשראי.
נמסר כי ברשת אופטיקנה,לא ניתן לבטל עסקה אלא באותו יום בלבד,וכי עליהם לשלוח בקשה מיוחדת להנהלת חשבונות לטובת ביצוע ההחזר הלכה למעשה.קיבלתי ההסבר ויצאתי כלעומת באתי.
התאריך היום 8/9,שבועיים חלפו ממועד העסקה המקורית,ושבוע חלף ממועד ביצוע הפרוצדורה להחזרת כספי בגין העסקה-טרם הושב כספי ולא בוצע ביטול עסקה,מה שמותיר אותי ללא מוצר וללא כספי.
במהלך שבוע ימים זה,פניתי אינספור פעמים למוקד שירות הלקוחות של הרשת,אשר אינו מספק כלל מענה,ישנן נציגות אשר כל תפקידן "למסור הודעה ויחזרו אליך בהקדם", לא ברור לפי אילו מונחי זמן עובדת הרשת,עד כה לא חזרו אליי.בחלק מפניותיי החוזרות ביקשתי לשוחח עם מנהל משמרת או אחראי כלשהו,נתקלתי בסירוב בוטה.
חשוב לציין כי בעת ביקורי בסניף ובמעמד הנסיונות לבטל את העסקה,נהגו בי באופן משפיל,עיכבו אותי למעלה משעה (אני בחודש התשיעי להריוני) כאשר במהלך הזמן התפנו המוכרים לטפל בעסקאות מכירה ולהזניח את הטיפול בי תוך מתן תירוצים עלובים כדוגמת: "אני ממתין למחשב", "אני זקוק לאישור מיוחד".
לא היה ולו גורם אחד מוסמך אשר העובדים יכלו לפנות אליו, למעט מנהלת החנות,שלטענת העובדים היתה מאושפזת בבי"ח והיתה היחידה שיכלה לעזור (????).
לא ברור כיצד רשת בסדר גודל כזה,מתנהלת בצורה קלוקלת שכזו, עובדיה אינם מחוברים כלל לארגון וכל הזמן טענו כי "הם רק בורג קטן במערכת" (ייתכן וזו הסיבה שהרשת נראית ומתנהלת כך, האם זה המסר שמועבר לכלל העובדים באשר הם????)
עד מועד זה,טרם הושב כספי, הרשת מזלזלת בלקוחותיה ובחוק.
אני דורשת את כספי בחזרה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כספי סוג הנזק :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה