פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אופטיקנה קרית גת נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
נכנסתי לסניף אופטיקנה בקרית גת בכדי לברר על משקפי שמש של ריי באן. מצאתי את הזוג שחיפשתי והתברשתי מפי המוכר שעכשיו הוא בנחה של 30% והזדרז לומר שאין אותו באתר האינטרנט של הרשת, ובכלל ההיצע שיש בחנות אינו תואם את זה של הרשת. נשמע לי טיפה מוזר, אז לקחתי את מספר הדגם ובבית נכנסתי לאתר והפלא ופלא: אותו דגם בהנחה של יותר מ50%!!
דבר נוסף אשר בררתי עליו בחנות הוא מחיר לעדשות מגע. האופטומטריסטית בדקה את המספר של משקפי וחזרה עם תשובה שלפי הצילינדר המחיר יהיה נמוך משמעותית ממה שהציעו לי ברשת אחרת. כל זאת על סמך בחינה של משקפי וללא כל בדיקה מצידה. היא עוד אמרה שהצילינדר בעין שמאל הוא קטן ולכן אפשר לוותר עליו. התשובה שלה הזכירה לי מוכרת בחנות בגדים שמתווכחת שאני מידה 36 אחרי שאני מסבירה לה שאני 38 והי בתגובה אומרת: אל תדאגי זה מתרחב. תשובות מסוג זה אני מצפה לשמוע בחנות בגדים אך לא בחנות אופטיקה שמכבדת את עצמה ובטח לא מפי אופטימטריסטית שתפקידה לדאוג לראיה שלי ולא למצב המכירות של החנות, או שמא אני טועה...
עוגמת נפש סוג הנזק :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה