פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אחריות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
מתחם G כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי משקפי שמש משקפי מותג של חברת ארמני לאחר כ3 חודשים המסגרת מעט התקלפה חזרתי לחנות שפשפו מעט את המקום ואמרו שזה כלום וזה בסדר לאחר שלושה חודשים נוספים חזרתי לחנות כשהמסגרת מתקלפת ואין אפשרות להשתמש במשקפיים גם בגלל שהקילוף גורם לגירוי בעור הפנים שלי וגם מבחינה אסטתית עלי לציין שאני נכה על כסא גלגלים שמחוברת לחמצן הניידות קשה לי ובכל זאת עשיתי מאמץ רב להגיע בעצמי לחנות התשובה שקיבלתי ממנהל החנות שאין אחריות אחרי חצי שנה כמובן שהותעתי מוצר מותג שחברה מכובדת מוכרת למה לא אמרתם לי כשקניתי את המשקפיים ותמוה יותר למה לא אמרתם כשהתלוננתי בפעם הראשונה ניסיתי לפנות לשירות הלקוחות אבל גם שם הייתה אותה התשובה לצערי ניתקלתי ביחס מאוד עוין ולא הוגן מצד מנהל החנות וזאת בלשון המעטה אשמח לפרט למי שמעונין מה עלי לעשות עכשיו עם מוצר יקר שאין לי אפשרות להשתמש בו?
עוגמת נפש ועלבון סוג הנזק :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה