סירוב קבלת מוצר בחזרה |
נושא התלונה: |
יום ראשון 11 ספטמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
אשדוד |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אני קניתי עדשות מגע יומיות לפני כארבע שנים , כשקניתי אותם שאלתי את המנהלת עם אני יכולה להחליפם מתי שאני רוצה , ואמרה לי שאין בעיה .
לעדשות מגע יש תוקף של שנה מהיום .
כשהלכתי לסניף אשדוד באופטיקנה היחס היה מזעזע, הם לא התיחסו לדבריי ואמרו שאינם יכולים לעזור לי, וכשביקשתי את מספר הטלפון של החברה , מנהלת החנות אמרה לי לחפש את המספר באינטרנט .
כבר שלושה פעמים אני מתקשרת ועונים לי שרות הודעות שטוענים שאינם יכולים לעזור לי ורק שרות הלקוחות של אופטיקנה יכול לעזור לי אך שרות לקוחות של אופטיקנה אינם חוזרים אליי .
אני ממתינה כבר שבוע ואין יחס .
|
כספי |
סוג הנזק : |
אני מעוניינת להחזיר את העדשות כי אינני משתמשת בכול יום , |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|