פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב קבלת מוצר בחזרה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני קניתי עדשות מגע יומיות לפני כארבע שנים , כשקניתי אותם שאלתי את המנהלת עם אני יכולה להחליפם מתי שאני רוצה , ואמרה לי שאין בעיה .
לעדשות מגע יש תוקף של שנה מהיום .
כשהלכתי לסניף אשדוד באופטיקנה היחס היה מזעזע, הם לא התיחסו לדבריי ואמרו שאינם יכולים לעזור לי, וכשביקשתי את מספר הטלפון של החברה , מנהלת החנות אמרה לי לחפש את המספר באינטרנט .
כבר שלושה פעמים אני מתקשרת ועונים לי שרות הודעות שטוענים שאינם יכולים לעזור לי ורק שרות הלקוחות של אופטיקנה יכול לעזור לי אך שרות לקוחות של אופטיקנה אינם חוזרים אליי .
אני ממתינה כבר שבוע ואין יחס .
כספי סוג הנזק :
אני מעוניינת להחזיר את העדשות כי אינני משתמשת בכול יום , פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה