פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוחות גרוע נושא התלונה:
כהן יפתח שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏25 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
נהריה קניון הצפון כתובת:
תיאור הבעיה:
במסגרת המבצע של אופטיקנה 1+1 ,קניתי משקפי מולטי פוקאל מתקהות בםניף אופטיקנה בקניון צפון נהריה , בחרתי מסגרת עבור העדשות בנוכחות המנהל דאגז מר מאג'ד כעבור חודש קבלתי המשקפים , אך לדאבוני למחרת ראיתי קשת של צבעים על העדשה דבר בלתי נסבל, בנוסף המסגרת לא התאימה לעדשה , העדשה נפלה מתוך המסגרת לעתים תכופות.
לכן פניתי לסניף וכל פעם כוונו את המסגרת לעדשה אך ללא הועיל, הייתי בסניף בגלל בעיה זו למעלה משבעה בקורים שבמהלכם התחלפו עובדים (מנהלים) ,עובדת בשם מירי בן מוכה טענה כי שלחה את המשקפיים לחברה אך לטענתה "אין מה לעשות" , לאחר שלחצתי היא אמרה כי תדבר עם מנהל האיזור- ללא תוצאות חיוביות , בקשתי ממנה שתאפשר לי לדבר עם מנהל האזור והיא טענה שהוא אינו מדבר עם לקוחות.
ברוב יאושי בקשתי ממנה שתחזיר אח משקפיי זאת לאחר חודש וחצי של "לך ושוב" ומה שקבלתי ממנה זה משקפיים מפורקות ומלוכלכות ובעיקר ייחס מגעיל מתנשא ומשפיל.
עבור העסקה שלמתי 3,800 ש"ח , בקשתי היא שיבצעו את חובתם המקצועית ,יתאימו מסגרת לעדשות ויתקנו את השתקפות הצבעים בעדשת ימין, בלשון המעטה איני מבין כיצד חברה מכובדת כאופטיקנה מעסיקה עובדת כגברת בן חמו מירי שזלזולה בלקוחות עובר גבולות של הטעם הטוב.
בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה