|
|
|
|
|
|
אי מתן שירות הוגן |
נושא התלונה: |
סלומון אליעזר |
שם/כינוי: |
יום רביעי 05 אוקטובר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון גבעתיים |
כתובת: |
גבעתיים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קניתי עבור ביתי 2 זוגות משקפיים ועבורי זוג אחד לפני כחודש וחצי. עבורי רציתי משקפי קריאה בסניף הציעו לי לשדרג לדגם אשר נקרא אופיס אשר גם מתאים למחשב ובנוסף להוסיף ציפוי נגד שריטות. לקראת התשלום הציעו לנו להוסיף אחריות למשקפיים דבר שגם הוספנו. בקיצור המון כסף.
בתאריך 05-10 הגעתי לחנות עם שריטה על המשקף כדי לקבל שירות.
אחת המוכרניות ניגשה אלי ואמרה שאין אחריות על שריטות ולא הכירה את נושא האחריות.ביקשתי לדבר עם מנהל החנות אשר התרצה והסכים לתקן לי את המשקף ללא עלות נוספת ואמר שיתקשרו אלי לאחר החול מועד עקב לחץ דבר שהסכמתי עימו.
היום התקשרו אלי מהחנות ואמרו שלא ניתן לתקן ללא עלות כספית.
דבר שלא מקובל עליי בשום אופן.
אשמח לקבל תגובתכם בהקדם.
|
דרישה כספית בלתי הגיונית |
סוג הנזק : |
אי תשלום עבור תיקון אשר כלול באחריות. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אופטיקנה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|