פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטוח משקפי שמש< נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
באר שבע, קניון הנגב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
אני רכשתי משקפי שמש בתעריך 17.10.11 מחברת אופטיקנה במחיר מבצע 199 ₪ ( מחיר המקורי היה 599 ₪ ). הציעו לי לעשות גם ביטוח של המשקפיים לכל מקרה של שבירה, עיבוד וכו' בסכום של 29 ש"ח חד פעמי. כשהיציעו לי את הביטוח אמרו במקרה של עובדן כלכול או כל מקרה אחר אני מקבל חינם זוג משקפי שמש באותו מחיר (המקורי) חינם. היה לי מוזר לשמוע על ביטוח כזה טוב ושאלתי פעם שניים האם התנאים הכן כאלו וקיבלתי מייד את אותה התשובה. רכשתי גם את המשקפיים ואת הביטוח ולא נגעתי בזה כ-13 יום. אחרי שהסתקלתי בברושורה שקיבלתי יחד עם המשקפיים הופתעתי לא לטובה. לא רק שהביטוח הוא רק 50% (ועוד 50% השתתפות עצמית ) שלא אמרו לי, וגם 50% של השתתפות עצמית הוא 50% מהמחיר של המוצר לפני ההנחה (599 ₪) !! כלומר אני גם שילמתי על הביטוח וגם אם קורה משהו אז בשביל להתשמש בביטוח אני אמור לשלם מחיר יותר גבוה מהחיר ששילמתי עבורם ( 50% מהמחיר לפני ההנחה זה 299 ₪ לעומת 199 ₪ ששילמתי עבורם בחנות ). התקשרתי עליהם וקיבלתי תשובה שיחזרו אלי. באמת בתאריך 31.10.11 התקשרו אלי והסברתי להם את המצב, אך לא הסכימו להחזיר לי כסף בחזרה. האם זה חוקי לאמר ללקוח משהו בחנות בעת של הקנייה שזה בניגוד לתניי של הביטוח? ועוד דבר, שמעתי שעל פי חוק להגנת צרכן ניתן לבטל עסקה תוך 14 יום מהיום שהעסקה בוצעה אז למה לא הסקימו להחזיר לי את הכסף? מה ניתן לעשות במקרה זה? אני מרגיש שממש עבדו עלי, אולי לא בסכום גדול, אבל עדיין לא נעים.
תודה רבה
כספי סוג הנזק :
החזר כסף על הביטוח או ביטול עסקה פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה