פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עיסקה עבור משקפי שמש ואי מתן זיכוי כספי עבורן נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
לב המפרץ כתובת:
לב המפרץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12.9.11 קניתי משקפי שמש בחנות אופטיקנה בלב המפרץ שילמתי647 ש"ח עבורן בכרטיס אשראי לאחר שעה חזרתי לחנות להחזיר את המשקפיים , ביקשתי שתזכה אותי במיידי ,ביטול עיסקה סרבה ואמרה שמחר הנח"ש שלהם יבטלו.
מאז ועד היום איין ספור שיחות עם מנהלת הסניף בשם יסרין נאמר לי שהם זיכו אותי עבר מועד החיוב בכרטיס וטרם זוכיתי, שילמתי את מלא הסכום..
ושוב אני מתקשרת ושוב אומרים ההמנהלת אומרת שאני יראה את זה בחיוב הבא .בדקתי שוב עם חברת האשראי ועד היום טרם זוכיתי..ביקשתי לדבר עם מנהלת חשבונות נאמר לי שהיא ביצעה זיכוי רק 6.11.11 ..
מדוע לא קיבלתי זיכוי באותו יום ..מדוע אני צריכה להתקשר לבזבז שיחות טלפון זמן עצבים ועוגמת נפש חודשיים ועד היום טרם זוכיתי זאת פשוט גנבה ובנוסף שיקרו אותי כל פעם שאני התקשרתי..מבקשת זיכוי מיידי ובנוסף פיצוי כספי וריבית עבור כל השיחות ועוגמת הנפש שהם חברה גדולה כמותן שקרנים ונכמדים רק כשלקוח בא לקנות...
לטיפולכן אודה
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי מיידי עבור משקפי שמש שהוחזרו פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה