פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה להחזרת מוצרים לא מבצעים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי לעצמי עדשות מגע ולאחר יום התחרטתי על רכישתי ניגשתי לסניף ממנו התבצעה הקניה ולפתעתי לא הסכימו לקבל ממני את המוצר חזרה למרות שמצורף חשבונית והמוצר ארוז באריזתו המקורית . פניתי לשירות לקוחות ולבסוף הסכימו להחזיר לי את המוצר אך בקנס של 100 שקלים למרות שבאתר שלהם רשום או 100 ש"ח או 5% מערך הקנייה הנמוך מבינהם את מנהל החנות זה לא עניין והפנה אותי שוב לשירת הלקוחות וירדו עכשיו לקנס של 50 שקל שגם זה מעבר ל5% שאני אמור לשלם עדדין לא קיבלתי את הזיכוי שלי 5 פעמים הייתי כבר בחנות ועוד מספר בלתי מבוטל של שיחות טלפוניות .
יש לציין שהעדשות לא הותאמו אישית כך שאין חוק החזרת מוצרים תקף והוא גם רשום באתר של אופטיקנה עצמו.
כספי סוג הנזק :
החזרת המוצר וזיכוי כספי לפי החוק פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה