|
|
|
|
|
|
בקשה להחזרת מוצרים לא מבצעים |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי לעצמי עדשות מגע ולאחר יום התחרטתי על רכישתי ניגשתי לסניף ממנו התבצעה הקניה ולפתעתי לא הסכימו לקבל ממני את המוצר חזרה למרות שמצורף חשבונית והמוצר ארוז באריזתו המקורית . פניתי לשירות לקוחות ולבסוף הסכימו להחזיר לי את המוצר אך בקנס של 100 שקלים למרות שבאתר שלהם רשום או 100 ש"ח או 5% מערך הקנייה הנמוך מבינהם את מנהל החנות זה לא עניין והפנה אותי שוב לשירת הלקוחות וירדו עכשיו לקנס של 50 שקל שגם זה מעבר ל5% שאני אמור לשלם עדדין לא קיבלתי את הזיכוי שלי 5 פעמים הייתי כבר בחנות ועוד מספר בלתי מבוטל של שיחות טלפוניות .
יש לציין שהעדשות לא הותאמו אישית כך שאין חוק החזרת מוצרים תקף והוא גם רשום באתר של אופטיקנה עצמו.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזרת המוצר וזיכוי כספי לפי החוק |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אופטיקנה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|