שרות לקוי ופגם במוצר |
נושא התלונה: |
יום ראשון 20 נובמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
קיריון ק. ביאליק |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בפניה לשרות לקוחות של אופטיקנה נעניתי ע"י נופר. קיבלתי התייחסות מאוד לא מקצועית, מזלזלת, חסרת נימוס (נכנסה לדברי, התווכחה, התנשאה)תוך שהיא משתמשת בגילגול האשם עלי כצרכנית וסרוב להכיר באחריות כלשהי למוצר.
לגופו של ענין, רכשתי משקפי שמש בסך 299 שח ולאחר תקופה נשבר המוט. החנות החליפה לי את המשקפיים תמורת 180 שח נוספים. עתה, שוב נשבר המוט בחיבור למרות שמאז כמעט לא נעשה שימוש במשקפיים והארוע קרה תוך כדי נסיון להרכיבן.
לטעמי, ראוי שהחברה תיקח אחריות על מוצר שיש בו כנראה לקוי כלשהו. אני בת 63 ומעולם לא קרה שהמוט פשוט נשבר תוך התנהלות סבירה ונורמטיבית.
המשקפיים נקנו בסניף אופטיקנה בקיריון.
|
יחס מזלזל ולא מקצועי |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי מלא הן על ההוצאות, על ביטול זמן ועוגמת נפש ביחס לא ראוי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|