פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ליקוי במשקפיים מתוצרת "מיקלי" נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
סניף רחובות הרצל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה רכשתי בחנות זו לי ולאישתי משקפיים.
לעצמי לקחתי את אחת המסגרות היקרות בחנות (של מיקלי)בשווי של מעל 2000 ש"ח לפני כחתי שנה ראיתי שהמוטות החליפו את צבעם משחור ללבן ,כאילו דהה צבעם ...
פניתי לחנות לפני כ4 חודשים וקיבלתי תשובה "אכן זה לא צריך לקרות למסגרת כזו ,אנו נטפל ,הטיפול יארך כחודש תמתין בסבלנות"
לאחר 3 חודשים שאלתי מה קורה ??וכאן נכנס לטיפול מנהל הסניף מר גדעון שנתן לי תשובה לקונית ולא אחראית "אין את החלקי חילוף ,ואנו לא נותנים יותר אחריות,אם תרצה תקנה מסגרת חדשה ואנו כבר נראה"
אני פשוט לא מאמין שזה השירות....אם זו היתה מסגרת פשוטה ולא ממותגת לא הייתי כועס כ"כ אבל כאשר מדובר במסגרת כ"כ יקרה ,אני זוכה לכתף כזו קרה מצד הרשת ומנהל הסניף אני באמת כועס.
השבוע היתי שוב בסניף ,לאחר שנתבקשתי להראות למנהל הסניף את המסגרת המדוברת....
הוא "הציע "לתת הנחה על משקף חדש שארכוש אך לאחר כשעה של חיפושים בחנות למסגרת שתתאים להנחיות שלו ...ולאחר אולטימטום עד לסוף החודש ,לא מצאתי .....
השיג ושיח עם מנהל הסניף לא מעלה כלום ואין בכוונתי לוותר על מסגרת כ"כ יקרה ,שנאמר לי בפירוש שיש לה "אבא ואמא" .....היחס מצד המנהל אינו הולם כלל...קר ומנוכר
אשמח לתגובה..
נ.ב
אני גם חבר מועדון.....
את שלושת ילדי שצריכים משקפיים כבר לא בטוח שאכנים לרשת
אני פשוט לא מאמין שככה זלזל בי ו"זרק" אותי מנהל הסניף.
(גם אני עוסק בשירות לקוחות ומעולם לא נהגתי ולא אנהג כך)
מצפה לתשובה מהירה
משה פריד
ת"ז 033039231
כספי סוג הנזק :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה