פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת משקפים שהסתבכה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏17 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון קרית אונו כתובת:
קרית אונו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני רכשתי ב17/4 משקפי שמש אופטיות ברשת בחנות בקניות קרית אונו. 2 אופטימטריסטים שונים בחנות בדקו אותי ואת זוג המשקפים והבטיחו לי שניתן לייצר את זוג המשקפיים במידה הדרושה לעיני.
לאחר מספר ימים צלצלו אלי מהחנות והודיעו לי שבמעבדה גילו שלא ניתן לייצר את המשקפים במידה הדרושה ולכן הם מאפשרים לי לבחור זוג חלופי..
לאחר שהודעתי לחנות שאיני מעוניינת בזוג חלופי אלא בכספי חזרה התחלף הטון של מנהלת הסניף יעל בצורה מכוערת והודיעה לי שלא ניתן לבטל את העסקה מכיוון שאת חלקה (500 שח) שילמתי בתוים.
הרשת הסכימה שאם אקח משקפים עם עדשות פחות דקות אוכל לקבל חלק מכספי חזרה, אך כשדרשתי את החלק הזה כבר עכשיו היא לא הסכימה להחזיר לי שקל מתוך יותר מ- 1700 השקלים ששילמתי אלא רק אם אזמין משקפים אחרות.בנוסף היא ציטטה לי את מדיניות הביטול שאין החזרות של משקפי שמש ואין החזרות של תוים ומשקפים שנעשו במידה.
פניתי לשירות לקוחות שם ענו לי שיחזרו אלי. רק לאחר שבוע חזרו אלי.
לאחר ניסיון נוסף לגשת לחנות לבקש את כספי חזרה, יעל הודיעה לי שהרשת פועלת לפי החוק ואינה מחזירה את הכסף(או נותנת את המוצר שרכשתי) והשירות לקוחות לא קובע אלא פונה אליה כדי להחליט ואף לא הייתה .
מוכנה לתת לנו טלפון של מישהו מעליה או להרים טלפון בנוכחותינו למנהל האיזור כדי שאנחנו נוכל לדון איתו ישירות על הנושא.
כששירות הלקוחות סוף סוף חזרו אלי ושמעו את סיפורי מצאו פתרון יצירתי- לייצר את המשקפים בכל זאת למרות שקודם טענו שאינם יכולים לעשות זאת כי העדשות מועדות להישבר וליפול. עכשיו הם החליטו בעצמם לייצר ורוצים שאני אקח את המשקפים בלי כל התחייבות שאם ישברו לא אצטרך לריב איתם שוב וכמובן בלי להתחשב בכך שבמשך שבועים אנחנו רודפים אחריהם ולא מקבלים תשובות והתייחסות הולמת לתלנתינו המוצדקת. לכן הודענו להם שאינינו מעוניינים בכך אלא רק בכספינו חזרה!
יש בידינו הקלטות של שיחות טלפון מול שירות הלקוחות והחנות (שידענו שאנחנו מקליטים) המעידות על נכונות טענותינו.
ונזק כספי סוג הנזק :
לפחות את החזרת כספי הרכישה פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה