פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיפול ויחס לקויים נושא התלונה:
מרקוביץ יעקב שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏15 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
באר שבע כתובת:
one פלזה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום
שמי יעקב
לפני כשנה רכשתי משקפי שמש באופטיקנה סניף ב"ש
לפני כשבוע נתלשה אחת מהידיות של המסגרת
ניגשתי לסניף בו רכשתי את המשקפיים כדי לקבל מענה ולתקן את המסגרת
(חשוב לציין שבמסגרת מותקנות עדשות שמש ראיה מאד יקרות)
כאשר הגעתי לסניף זכיתי ליחס שונה בהחלט מהיחס אלי כאשר נכנסתי לסניף לפני כשנה,אז זכיתי לחיוכים נחמדות,אבל היחס שקיבלתי מצוות אופטיקנה כולל מנהלת הסניף וכולל שרות הלקוחות הארצי היה מבזה,בסניף מיד אמרו לי לשלם מחיר של מסגרת םחות 20% (להזכירכם רק הידית יצאה ממקומה) אני לא הסכמתי לשלם סכום זה ופניתי לשרות הלקוחות בטלפון שחזרו אלי כעבור שלושה ימים גם להם הודעתי שאני לא מוכן לשלם את הסכום הנ"ל כ180- ש"ח עבור תיקון והם הבטיחו לי טיפול הולם המתנתי שוב בסבלנות בלב בריר ולאחר עוד כיומיים התקשרו אליי להודיע לי שהמשקפיים מתוקנות לבוא לסניף לקבלם,אתמול 22/5/12 הגעתי לסניף ולתדהמתי המשקפיים כלל אינם מתוקנות הדיילת בסניף לא ידעה מה פשר העניין ולאחר בירורים הודיע לי שוב כי עלי לשלם סכום של כ-140 ש"ח עבור התיקון ,תלםנתי שוב לשרות הלקוחות ושוב נאמר לי שעלי להמתין ושיחזרו אלי הבוקר התקשרה אליי סגנית מנהלת הסניף (ללא קשר לשרות לקוחות) והודיע לי שלא השתנה דבר ואני צריך לשלם את אותו סכום שנקבע עבור התיקון לא הסכמתי נראה לי סכום של כמעט מסגרת חדשה לשלם על תיקון (למרות שאמרו לי שאקבל מסגרת חדשה אינני מעוניין במסגרת חדשה אין לי צורך בזה)
בסופו של דבר ברצוני לציין שאהי קצר ראיה עם עיניים בהירית ונורא קשה לי לתפקד ללא משקפי ראיה / שמש ואניכבר יותר מעשרה ימים מתנהל בקושי
ברצוני עוד לציין שאני מרכיב משקפיים יותר משלושים שנה עבדתי עם אופטיקאים המון היו לי המון מסגרות לעולם לא קרה שנשברו התפרקו לי בשנה הראשונה לדעתי יש פגם ייצור במסגרת הנ"ל לעולם לא בקשו ממני סכום כזה על תיקון בסופו של דבר אני מאוכזב מהיחס והשרות שלא קיבלתי מחברה שמשקיע מיליונים בשנה על פרסום ולא יודעת לטפל בלקוח הפרטי
אהי בטוח (ומקווה) שמנכ"ל החברה לא היה רוצה שעובדיו יתייחסו כך אל הלקוח
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון המסגרת במחיר הולם פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה