פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשת ביטול עיסקה שלא התקבל מוצר נושא התלונה:
‏יום שני ‏07 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ברצוני להלין על יחס משפיל ולא מקצועי מטעם חברת אופטיקנה וכל נציגיהם באשר הם.
בתאריך 07/05/2012 בשעות הערב המאוחרות ניגשתי לסניף אופטיקנה בקניון רחובות וביצעתי בדיקת עיניים למטרת רכישת עדשות. האופטומטריסטית מאיה בדקה ונתנה את המידע למוכרן. ביקשתי להזמין זוג עדשות אחד אך לשלם עבור שני זוגות שהשני יוזמן בקבלת הזוג הראשון ואכן כך היה.שילמתי סך של 1658 ש"ח בארבעה תשלומים.
לאחר כשבוע התקשרו לעדכן אותי שזוג העדשות ממתין לי בסניף, השבתי כי אני חולה ואין ביכולתי להגיע עד ליום ראשון שלאחריו.
בתאריך 20/05/2012 (13 יום לאחר מכן) הגעתי לקחת את זוג המשקפיים (המסגרת שלי הוזמנו רק עדשות), ומאחר ועדיין לא הוזמן הזוג השני ביקשתי מהמוכרן (יורי וכקנור) לבטל חצי מהעסקה (העדשות שעדיין לא הוזמנו). באופן מיידי ענה לי יורי "אין ביטול עסקה". אמרתי לו שלא מקובלת עליי התשובה וכי ניתן לבטל עסקה עד 14 יום מאחר ולא קיבלתי את המוצר ושאני מעוניינת לדבר עם מנהלת.
גם פה קיבלתי סירוב, הוא פסע הצידה וחזר ואמר שדיבר עם מנהלת ושלא ניתן לבטל עסקה כי העדשות הוזמנו.
הסברתי לו שלא הזמנתי עדשות (המסגרת עדיין ברשותי) אלא רק שילמתי עבורן והמוכרן עמד בשלו.
במקביל מדדתי את זוג העדשות שהכינו עבורי וראיתי שאכן הראיה שלי למרחוק השתפרה פלאים אך אין ביכולתי לראות דבר בחמישים סנטימטרים הקרובים אליי (יש לציין שהמשקפיים הינם העיניים שלי ביומיום ואין אני מורידה אותם מהבוקר שאני קמה ועד לרגע בו אני הולכת לישון), אמרתי למוכרן שהעדשות אינן טובות והוא קרא לאופטומטריסטית בשם מאיה (אותה אחת שביצעה את הבדיקה), הסברתי לה במה מדובר והיא אמרה לי שמאחר וגילי מתקדם (מעל 40) אני צריכה משקפיים שישלבו את שתי האופציות, אמרתי לה שאני לא מבינה בצד המקצועי הם אמורים להיות מקצועיים ולעדכן אותי בכל האופציות העומדות לרשותי, היא התנצלה ואמרה שאכן אני צודקת אבל עדיין מנהלת הסניף טוענת כי לא ניתן לבטל את העסקה.
אמרתי לה שאני חייבת תשובה מאחר ואם אני ממתינה למחרת יעברו כבר 13 יום ואז היא אמרה שבמידה ויהיה צורך היא תעיד כי אכן הגעתי יום לפני ה-14 יום, כמו כן אמרה שתשאיר את מספר הטלפון שלי לחזרה למנהלת הסניף...ראדה.
למחרת חזרה אליי המנהלת ולא נתנה לי לדבר הרימה את קולה וטענה שאין החזרים וזהו.ולאחר שאמרתי שאפנה לשירות לקוחות גיחכה ואמרה שבכל מקרה זה יחזור אליה.
באותו היום (21/05) פניתי במייל לשירות לקוחות של אופטיקנה וכן הושארה הודעה למנהלת השירות לקוחות-ורד. מיותר לציין שלא נעניתי.
אחרי כמה שיחות טלפון והשארת הודעות הואילו להעביר אליי את המנהלת שטענה שקראה את המכתב ותעביר לתגובת מנהלת הסניף, הסברתי לה שכבר שוחחתי ומה הייתה התייחסותה ותגובתה ועדיין המנהלת ורד נשארה עם התגובה הראשונית.
המתנתי כשבוע שבמהלכו ניסיתי לשוחח עם ורד ללא הצלחה, לאחר נסיונות רבים תפסתי אותה והייתי צריכה לחזור על כל הסיפור מחדש, תהליך זה קרה כמה פעמים שוב אמרה שתחזור אליי לא חזרה ושוב לקח זמן לתפוס אותה ושוב לא זכרה את הסיפור והייתי צריכה לחזור באוזניה שמאחר והמוצר עצמו לא התקבל (לקוי) ברצוני לבטל את כל העסקה ולא רק מחציתה ושוב חוזר חלילה אותו הסיפור.
לאחר כמה ימים חזרה אליי ראדה מנהלת הסניף הפעם יותר נכונה לשמוע, הסברתי לה שוב בעדינו וברוגע שהם לא מילאו את תפקידם מקצועית ולא יצרו בעבורי מוצר מתאים, מאחר וזה המקרה אני לא רוצה שיתקנו את המוצר אלא שיבטלו את העסקה מאחר ולא קיבלתי את מה ששילמתי עבורו. ראדה אמרה שתסביר ותחזור אליי עם תשובה. ביום א' 03/06 (שבועיים מאז פנייתי הראשונה) בשעות הצהריים המאוחרות חזרה אליי הגב' ראדה ואמרה לי ש"לפנים משורת הדין" הם יאשרו זיכוי על כל הסכום לרכישת מוצרים אחרים אצלם. אמרתי לה שאני לא מעוניינת בזיכוי ואיני מעוניינת בהתקשרות עימם ואני מצפה לביטול העסקה.
ראדה אמרה שלא ניתן והפניתה אותי שוב לורד-"מנהלת השירות", ורד הפנית אותי לכתוב למנכ"ל מאיר רסין בפקס 039140144 ולוודא קבלה בטלפון 03-9140137 ניסיתי מאתמול (04/06/2012) לתפוס אותם לאחר העברת הפקס אך לא היה מענה, חזרתי שוב לורד ואמרתי לה שלא עונים לי אמרה לי שאין מה לעשות שענו לה ושאנסה שוב.
באמת לאחר ששמעתי אותה אומרת בקו השני שיענו לטלפון ענתה בחורה בשם לאורה שאמרה לי שאין ביכולתה לבדוק ושבכל מקרה המנכל לא מסתכל על תלונות על שירות זה עבור למח' שירות לקוחות לא ממש עזר שאמרתי לה שהפנו אותי משם להנהלה וכך חוזר חלילה. סניף רחובות-שירות לקוחות-הנהלה.........
התקשרתי עם חברת האשראי שניסתה לשוחח גם עם בית העסק אבל לא קיבלה מענה, מיותר לציין שבינתיים הסכומים ממשיכים לרדת.
אבקש פה את עזרתכם המהירה והדחופה לטיפול בעוול שנגרם לי.
תודה מראש
ורדית בארי
ת.ז 23005606
0507234554

עלבון+עוגמת נפש+ סוג הנזק :
החזר כספי מלא כלומר ביטול העיסקה פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה