פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחורה לא איכותית, שירות גרוע נושא התלונה:
‏יום שישי ‏21 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
שד' רוטשילד כתובת:
חדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
קניתי משקפיים עם מסגרת יוקרתית עם אחריות לשנה. אחרי 6 חודשים חלודה ומחיקת כתוביות על המסגרת. מסרתי משקפיים לסניף. אחרי 3 שבועות של אי התייחסות נושא עדיין בטיפול, אין אפילו צפי לתיקון/החזר/בירור. לא מצלצלים מסניף,רודפת כדי לקבל תשובה מה הוחלט. פשוט זלזול. דבר אחד יודעת בטוח - לא קונה יותר באופטיקנה!
בריאות סוג הנזק :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה