סחורה לא איכותית, שירות גרוע |
נושא התלונה: |
יום שישי 21 יוני 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
שד' רוטשילד |
כתובת: |
חדרה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום,
קניתי משקפיים עם מסגרת יוקרתית עם אחריות לשנה. אחרי 6 חודשים חלודה ומחיקת כתוביות על המסגרת. מסרתי משקפיים לסניף. אחרי 3 שבועות של אי התייחסות נושא עדיין בטיפול, אין אפילו צפי לתיקון/החזר/בירור. לא מצלצלים מסניף,רודפת כדי לקבל תשובה מה הוחלט. פשוט זלזול. דבר אחד יודעת בטוח - לא קונה יותר באופטיקנה!
|
בריאות |
סוג הנזק : |
|
|
|
|