פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משקפי שמש באיכות ירודה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
העצמאות פתח תקווה כתובת:
קניון גנים כפר גנים ג' פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

בספטמבר 2012 רכשתי משקפי שמש חדשים ברשת אופטיקנה בפתח תקווה. לאחר זמן לא רב ושימוש שמרני החלו להיווצר פגמים בטרם חלפה שנה, שמנעו ממני להמשיך את השימוש. הפגמים הינם:
1.גומי המוט נשמט.
2.קילופים בגומיות העוטפות את מקום הנחת המשקפיים על החוטם.

הגעתי לסניף בו רכשתי את המשקפיים ביוני 2013 כדי לקבל שירות תיקונים. לדברי מנהלת הסניף - אין מוט חלופי ועליי לרכוש חדש בשווי 80 ש"ח. נדהמתי לדבריה, שכן איך יתכן שבכל הרשת את מוט עבור שירות תיקונים? בל נשכח שמדובר על רשת בפריסה ארצית.
שנית, אין סיבה לקנות מוט חדש בשווי 80 ש"ח כאשר שווי המשקפיים בעת רכישתם היה 99 ש"ח. יצויין ששווי המשקפיים טרם המבצע היה 399 ש"ח.
עוד אוסיף, כי טרם פנייתי לאתר "תלונה" שלחתי לשירות הלקוחות של אופטיקנה פעמיים את תלונתי (באמצעות אתר האינטרנט שלהם) אך, הם לא הגיבו לאף פנייה שלי בניגוד להבטחתם כמצויין באתר - לא במועד ולא עד כה.

היתכן כי משקפיים שתג המחיר המקורי שלהם בשווי של 399 ש"ח יתבלה כה מהר ואקבל בגינו טיב שירות פחות מהמצופה?!


עוגמת נפש סוג הנזק :
משקפי שמש חדשים בשווי הגבוה מ 99 ש"ח המגלמים את עוגמת הנפש פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה