פרטי התלונה

תלונות הגיחון

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנחה בחשבון המים בגין נזילה סמויה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏09 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
דרך חברון 101 י"ם כתובת:
תיאור הבעיה:
הנני דיירת בבניין גולומב בקרית יובל בירושלים. לפני כחצי שנה התגלתה נזילת מים סמויה מהצנרת של הבניין שתוקנה על חשבון הדיירים בחודש מרץ. ניהלתי התכתבות מתמשכת עם חברת הגיחון בעניין הנחה בגלל הנזילה הגדולה כולל מנהל פניות הציבור בחברה. מתקבל הרושם שהחברה מנסה להתחמק מהבטחותיה על ידי התשה בניררת והתכתבות לא רלוונטית. את ההנחה לעולם לא קיבלנו וכפי שהדברים נראים כיום - גם לא נקבל, משום מה?
ברצוני לפתור את הבעיה אך מתקבל הרושם שאין עם מי לדבר.
כל התכתובת בנושא שמורה עימי ואשמח לטיפול המהיר בעניין.
כספי סוג הנזק :
כספי פתרון נדרש :

הגיחון שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
בנוגע לתלונתה של הגב' קדוש שרון
א. כפי שהודענו לגב' קדוש שרון מספר פעמים, בקשתם של דיירי הבית המשותף בו היא מתגוררת לקבלת הנחה בחשבונות המים המתייחסים לתאריכים
06.05.2005 - 04.07.2005 ו- 05.07.2005 - 04.09.2005, בגין נזילה סמויה שנתגלתה בצנרת המים המשותפת, אושרה על ידנו כמפורט להלן:
- התשלום בגין צריכת המים החריגה חושב בהתאם לתעריף א'.
- בגין צריכת המים החריגה בוצע זיכוי בשיעור של 50% מתשלום אגרת הביוב.
ב. חשבונות המים של כל אחד מדיירי הבית המשותף זוכו בהתאם לאמור לעיל.
ג. נבהיר, כי הנחה בגין נזילה סמויה ניתנת לשתי תקופות חשבון בלבד ולפיכך, אין באפשרותנו לזכות אף את חשבונות המים המתייחסים לתאריכים 05.09.2005 - 07.11.2005,
08.11.2005 - 08.01.2006 ו- 09.01.2006 - 05.03.2006, בגין הנזילה האמורה.
ד. זאת ועוד, הנזילה נמשכה תקופה של כ- 10 חודשים ועל אף פרק זמן ארוך זה לא תוקנה. כידוע האחריות על צנרת המים המשותפת מוטלת על הצרכנים וקשה לקבל מצב בו צרכנים התרשלו לתקן נזילה בצנרת המשותפת משך 10 חודשים ולאחר מכן יבקשו לקבל זיכוי בגין מלא התקופה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה