פרטי התלונה

תלונות הגיחון

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חשבון מים מנופח< נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
נדהמתי לגלות כי חשבון המים לחודשים יולי- אוקטובר היה חסר פרופורציה ביחס לכל חשבון מים שקיבלתי בעבר וביחס לכל משתמש פרטי בפרק זמן שכזה. המדובר בחשבון בסך 860 ₪ שהוא למעלה מפי חמש הצריכה הרגילה. בתקופה זו לא הייתה דליפה שיכולה להסביר את העלייה הניכרת בצריכה, למותר לציין, כי בהיותי היחידה בדירה לא היה לי כל עניין ואף יכולת להגיע לצריכה כזו.

ברי לי כי נפלה שגיאה בקריאת המונה או שקרתה תקלה טכנית מסוג אחר. לענ"ד, ולאחר התייעצות עם עו"ד הבנתי כי לא אני אמורה לשאת באחריות לשגיאה זו ואצפה כי היא תתוקן בחשבון חדש, כיאה לחברה שמכבדת את עצמה ואת לקוחותיה.
כספי סוג הנזק :
בדיקה מעמיקה פתרון נדרש :

הגיחון שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
הגב' דורית פנתה ישירות אל חברתנו בתאריך 22.02.2007, באמצעות דוא"ל,
ונענתה על-ידנו ביום 05.03.2007.

בכבוד רב,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה