פרטי התלונה

תלונות הגיחון

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב של 100% ריבית על איחור לכאורה בתשלום חשבון נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏23 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
דרך חברון 101 בית האומות ירושלים כתובת:
תיאור הבעיה:
במפתיע קיבלתי מכתב רשום מחברת הגיחון ובו נדרשתי לשלם חוב על סך139.96 .
במכתב לא הופיע פירוט המסביר מהיכן מגיע החיוב.
הופיעו סכום קרן, הוצאות אכיפה ומע"מ ללא הסברים נוספים.
בשיחה אל מוקד הגיחון טענה בפני המוקדנית שלא שילמתי חשבון בזמן. זאת מבלי להציג בפני הוכחות על כך.
בתחילה היא טענה שאחרתי לשלם בשלושה חודשים.
לאחר השוואת תאריכים ראינו שבמקרה שאכן איחרתי, האיחור הוא של חודש.
סכום החשבון המקורי היה כ- 146.
המוקדנית סרבה להסביר לי כיצד ייתכן שעל איחור של חודש עלי לשלם תשלום נוסף של 100% כמעט על התשלום המקורי.
ביקשתי לשוחח עם מנהל ולבטל מיד את החוב המוגזם.

בהמשך, בשיחה עם מי שהציגה עצמה כמנהלת, נטען בפני פתאום שאיחרתי בתשלום של שני חשבונות ולא אחד. ובתשובה לשאלה מדוע לא התריעו בפני על האיחור טענה בתחילה המנהלת שנשלחה הודעה (אני כמובן לא קיבלתי כל התראה שכזו) ואז הפנתה אותי המנהלתך לסעיף באחד החשבונות המציין חוב קודם. בסעיף הופיעו כ- 20 שקלים והמנהלת טענה בפני שזו ההתראה.

על כן אני דורשת,
ראשית לקבל הסבר לדרך מוזרה זו להודעה על איחורים. חשוב לציין שבסעיף החוב הקודם לא מצויין שזהו חוב בגין איחור ואין שום דרך להבין זאת מהחשבון.
כמו כן, הבהירה לי המנהלת שהודעה מוזרה זו היא המאפשרת להם להתחיל הליכי הוצאה לפועל ולדרוש עליהם עוד סכום שבשלב זה, המתייחס לשני איחורים בתשלום (לטענתם) מגיע ל- 50% נוספים על התשלום המקורי
בנוסף, אם כבר שילמתי בחשבון, על האיחור כיצד ייתכן שדורשים ממני תשלום נוסף?
ושוב אני דורשת שכל חיוב הקשור אלי כלקוחה יופיע באופן מפורט.
כספי סוג הנזק :
פירוט של תעריפי החיוב של חברת הגיחון על איחורים (לפי ימים וחודשים) וכן ביטול של הקנס כיוון שהחשבון כבר שולם פתרון נדרש :

הגיחון שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
בנוגע לתלונתה של הגב' נעה
א. הגב' ריצ'קה פנתה במכתב ישירות לחברתנו ונענתה על-ידנו בתאריך 25.09.2007.
ב. מצ"ב העתק תשובתנו לתלונתה.

שלום רב,

הנדון: בקשה לביטול הוצאות אכיפה
פנייתך בכתב שנתקבלה במשרדנו בתאריך 24/09/07

נתכבד להשיב לפנייתך שבסימוכין, כדלקמן:

1. מבדיקה שערכנו עולה, כי חשבון המים המתייחס לתאריכים 12/03/07 - 19/01/07, אשר המועד האחרון לתשלומו היה ביום 12/04/07, וחשבון המים לתאריכים 13/05/07 - 13/03/07, אשר המועד האחרון לתשלומו היה ביום 14/06/07, לא נפרעו במועדם ולפיכך נשלחה אליך דרישת תשלום חובות והתראה לפני ניתוק אספקת המים / נקיטת הליך מנהלי (בהקשר זה נציין, כי חשבונות המים האמורים נפרעו רק ביום 09/07/07)
2. כמו כן, חשבון המים המתייחס לתאריכים 10/07/07 - 10/07/07, אשר המועד האחרון לתשלומו היה ביום 09/08/07, לא נפרע במועדו ולפיכך נשלחה אליך דרישת תשלום חובות והתראה לפני ניתוק אספקת המים / נקיטת הליך מנהלי (בהקשר זה נציין, כי חשבון המים האמור נפרע רק ביום 07/09/07).
3. לידיעתך, אחריות הצרכן לשלם את חשבון המים במועדו.
4. בנסיבות שתוארו לעיל, לא נמצא מקום לביטול חיובי הוצאות האכיפה בהן חויב חשבונך.
5. נציין, כי חשבונך חויב בגין הוצאות אכיפה עפ"י פקודת המיסים (גביה), תקנות המיסים (גביה), תשל"ד-1974 ותקנות המיסים (גביה) (קביעת הוצאות שהוצאו בנקיטת אמצעי אכיפה)-תשנ"ג- 1993. עלות מכתב אכיפה הנו 25.63 ש"ח כולל מע"מ.
6. נכון ליום כתיבת מכתבנו זה, עומד חשבון המים ביתרה לתשלום בסך של 134.32 ש"ח הנובעת מחשבון המים המתייחס לתאריכים 05/09/07 - 11/07/07, ומחיובי ריבית הצמדה והוצאות אכיפה הנגבים בהתאם לחוק.

לשירותך בכל עת.
בכבוד רב,

שרון מרכוס
פניות ציבור

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה