פרטי התלונה

תלונות הגיחון

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חשבוניות פיקטיביות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏06 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש יולי 2007 קבלתי חשבון מים על סך 623.80 ₪ . בבירור התברר לי כי יש טעות בקריאת המונה, פניתי בטלפון למוקד חברת הגיחון, והמוקדנית אמרה לי שיבררו ואם יש טעות החשבון יעודכן ויתוקן. לתדהמתי מכיוון ויש בידם הוראת קבע באמצעות כרטיס אשראי, החשבון לא תוקן והכסף במלואה ירד מחשבוני.
לתדהמתי הרבה בתחילת חודש אוגוסט שוב קבלתי חשבונית פיקטיבית על סך 963.47 ₪, החשבון הזה הוא כלל וכלל לא שלי מכיוון וקריאת המונה הקודמת בחשבון הוא 716 (לפי תאריך 6/6/07) אבל לפי קריאת המפקח בחודש 8/07 קריאת המונה הינו 707 נמוך מ- 716.
שוב פניתי למוקד גיחון, ובעקבות התעקשותי הגיע למקום פקח גיחון ואישר את הטעות.

ביום ראשון 9/9/07 פניתי למוקד גיחון ובקשתי לבטל את התשלום הנ"ל אשר אינני חייב מחשבוני, לצערי המוקדן לא היה מוכן לבצע, וגם לא אופשר לי לשוחח עם האחראי.

במכתבי אל מנכ"ל גיחון מר קויכמיסטר בקשתי:
1. באופן מידי לבטל את החשבון הפיקטיבי אשר אינו חוקי ולזכות אתי
2. להפיק חשבונית אמיתית החל מ 11/4/07. ולהחזיר לי את העודף בתוספת ריבית, הצמדה ועוגמת נפש בהקדם האפשרי
3. לבטל את הוראת הקבע

בפניותיי למוקד הסברתי שאנו נמצאים בתקופת החגים ואינני מסוגל לשלם תשלום שהוא כלל וכלל לא שלי.

עוגמת נפש סוג הנזק :
באופן מידי לבטל את החשבון הפיקטיבי אשר אינו חוקי ולזכות אתי פתרון נדרש :

הגיחון שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
בנוגע לתלונתו של מר אהרון:
א. על-מנת שנוכל לבדוק את התלונה, נבקשכם להעביר אלינו בחוזר מספר לקוח ומספר חשבון חוזה.
ב. עם קבלת המבוקש לעיל, נבדוק את התלונה ונשיבכם בהתאם לתוצאות הבדיקה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה