פרטי התלונה

תלונות הגיחון

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי טיפול במפגע תברואתי וחיוב מופקע של דיירי בניין בקרית היובל נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
דרך חברון 101 כתובת:
תיאור הבעיה:
התיאור הנ"ל הוא קיצור של האירועים:
אני גר בבניין ישן שכל דייריו עולים חדשים, קשישים ומחוסרי אמצעים.
אין ועד בית או כל גוף שמקשר בין הדיירים .
מותקן אצלי מונה מים משותף לשבעה דיירים ויש אצל אחד הדיירים נזילה כבר 4 חודשיים!! אני משלם במשך זמן זה חשבון שגדול פי 4 ממוצע צריכת המים שלי.
מיוזמתי הזמנתי אינסטלאטור שמצא שאין אצלי שום נזילה ואיתר את הפיצוץ הצינור של שכניי.
לבקשתי להתקין שעון מים נפרד ענו לי בחברת הגיחון, שזה תהליך שיכול לקחת מספר חודשים שבמהלכם אני צריך להמשיך לשלם על נזילה שלא בגרמתי ולא באחריותי! התהליך כולל תשלום של 950 שקל שבסופו ייתכן שאין אפשרות להתקין שעון כלל והבעיה תישאר בעינה באין טיפול ואין מענה!
התלוננתי בפני חברת הגיחון שמדובר בסיכון תברואתי וביזבוז עצום של מים ואין מי שמסוגל לטפל בבעיה. כך שאם הם יתעלמו ולא יקחו אחריות המים ימשיכו לזרום בלי סוף ותתכן הצפה או ארוע חמור יותר.
תבאורתי / סביבתי סוג הנזק :
בקשתי היא התקנת שעונים נפרדים במיידי, ולקיחת אחריות על מפגע מים זה ליפני שיהיה מאוחר מדי. פתרון נדרש :

הגיחון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה