פרטי התלונה

תלונות הגיחון

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏18 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שכרנו דירה ביוני 2005 ומאז לא הצלחנו לקבל מחברת הגיחון חשבון מים על שמנו שנוכל לשלם. תחילה לא ידעו אפילו לאתר את החשבון. אחרי טענו כי לא ניתן לשלם היות וזה רשום על הדיירת הקודמת. טלפונים אינסוף, מתן תשובות מנוגדות, שליחת אישורים ועדיין אין חשבון שנוכל לשלם.
מצ"ב מכתב שנשלח לחברת הגיחון -

הנידון – תלונה על שירות לקוחות לקוי
שלום רב,
אנו פונים אליכם בתלונה לגבי השירות הלקוי שניתן לנו בגין בקשה לתשלום חשבון מים, בעת כניסה לדירה שכורה, מספר חוזה: 1028837
ולהלן פירוט האירועים:
1.בחודש מאי 2005 חתמנו חוזה שכירות כשתאריך הכניסה לדירה הוא יוני 2005.
2.במעמד החוזה נקרא המונה ע"י בעל הבית ועמד על 00207.
3.לאחר כחודשיים כשלא הגיע חשבון מים פנינו לחברת הגיחון בבקשה לשלם חשבון ולברר למה לא קבלנו. נאמר לנו כי לא מוצאים את החשבון שלנו ואנו לא מופיעים במערכת. ביקשו כתובת, מספר דירה, טלפונים ולא נמצא החיוב לתשלום. ביקשו שנתקשר במועד מאוחר יותר.
4.בתאריך 13.9 ענתה לנו בחורה שהצליחה לתת שירות טוב יותר. היא בקשה מאיתנו את מספר השעון וכך איתרה לנו את מספר החוזה. היא אמרה לנו שקיים חשבון למאי-יוני על סך 90 ש"ח, כשמתוכו (לפי קריאת המונה) אנו אמורים לשלם רק חלק. רצינו לשלם, אך החשבון היה על שמה של גב' נלה פדרייב, הדיירת הקודמת . נאמר לנו שלא נוכל לשלם עד שלא נחתים אותה על טופס שינוי הנכס. לנו לא היו פרטים עליה וגם לא לבעל הבית, כך שלא ידענו למי לפנות. נאמר לנו כי אין דרך שנעביר את החשבון לשמנו, ללא חתימתה.
5.באוקטובר 2005 הודיע לנו בעל הבית שגב' פדרייב (הדיירת הקודמת) הופיעה פתאום וביקשה לחתום על טופס זה, על מנת לקבל בחזרה את הפקדון שלה (חצי שנה לאחר שעזבה). קבלנו את הטופס עם חתימתה עליו, ונאמר לנו למלא את החלק התחתון ולשלוח בפקס אל חברת הגיחון בצירוף חוזה השכירות. כשהתקשרנו לברר אם הטפסים הגיעו, נאמר לנו שנחויב רק מחודש ספטמבר היות וזה התאריך שעליו היא חתמה, בנוסף לקריאת המונה שנתנה. מובן שלא יכולנו לשלם באותה שיחה, היות ושוב נאמר כי החשבון טרם נסגר וישלח לביתנו.
6.שוב, שום חשבון לא נשלח, התקשרנו היום 18.11 לחברת הגיחון. שאלנו למה לא נשלח חשבון ואם ניתן לשלם טלפונית. פתאום נאמר לנו שהחשבון תפח בחזרה לחיוב מ-מאי 2005 (בעוד אנו נכנסנו לדירה ביוני ולא במאי ואף שלחנו לכם אישור על כך). הבחורה שענתה אמרה שגב' פדרייב הביאה לפתע אישור ארנונה שמוכיח כי עזבה בחודש מאי. באותה מידה אנו הבאנו אישור כי נכנסנו רק בחודש יוני, אישור שהחברה בקשה שנשלח ואף התקבל על ידכם. הבחורה בשירות הלקוחות קבלה על כך ששלחנו את האישורים מאוחר מדי ואין מה לעשות. אנו מדגישים כי פנינו מיד לקבלת חשבון מתחילת שהייתנו בדירה זו ואנו לא אחראים על כך שזה הזמן שהדיירת הקודמת מצאה לנכון להביא את אותם אישורים!
7.לסיכום – עלינו להדגיש כי עשינו מאמצים רבים, טלפונים אינספור שהובילו לתסכול רב על מנת לשלם את החשבון בזמן. אנו מניחים כי ניתן לעקוב אחר התיעוד של כל הבחורות שענו לטלפונים השונים שלנו. השאלה שנשאלת כרגע היא - איך יכול להיות שהיום, חודש נובמבר (יותר מחצי שנה אחרי!) אנו עדיין לא יכולים לשלם איזשהו חשבון ואף נדרש מאתנו לשלם את כל מה שהצטבר, בשל טיפול לקוי מצד חברת הגיחון?! אנו אכן נכנסנו לדירה ביוני, אך כיום החוב כבר הצטבר והפך למשהו הרבה יותר גדול, ממה שהיינו משלמים אם השירות היה ניתן כמו שצריך.
8.החוב עומד כרגע על כ-560 ₪ (כולל פקדון של 271 ₪) שאנו צריכים לשלם בבת אחת, במקום לשלם בזמן! בנוסף לכך יש לנו מכתב המאשר החלפת דוד שמש בחודש אוגוסט, בגין נזילה סמויה שאף היא התפיחה את החוב ולא יכולנו לשלוח האישור, עד שלא נראה לפחות חשבון אחד, עם שמנו חתום עליו. נבקשכם לבצע את ההנחה שנאמר שתנתן לנו על הנזילה וכן פיצוי על השירות הלקוי ובזבוז זמננו היקר.
9.מצ"ב חוזה שכירות, קבלה על החלפת דוד שמש וכן טופס ההצהרה שנשלח בפקס.
10.אנו מצפים לשמוע מכם בהקדם האפשרי כדי לפתור את הבעיה, אם לא אשמע מכם בתוך 14 ימים אפנה למועצה לצרכנות ולאתר תלונה באינטרנט.

בכבוד רב,
אופיר ומילי חזן


העתק: המועצה הישראלית לצרכנות
אתר האינטרנט www.tluna.co.il

הגיחון שירות לקוחות

, תגובה:
ליאת בר-אשר שם ותפקיד:
הצרכנים פנו אלנו ישירות בכתב וקיבלו מענה.
כל צרכן אשר פונה אלנו בין אם דרך מכתב או טלפוני מקבל מענה.
תגובה:
נשלח מכתב לצרכנים פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה