פרטי התלונה

תלונות הגיחון

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סיור בתחנת דלק פז כנפי נשרים שנערך בתאריך 25.1.2011 ברחיצת מכוניות. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏25 ‏ינואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
דרך חברון 101 ירושלים כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל בוצעה בקורת של חברת הגיחון בתחנת הרחיצה אשר ממוקמת בתחנת הדלק פז כנפי נשרים ברחוב נחום חפצדי 1 גבעת שאול ירושלים.
מבצע הסיור מטעם הגיחון הוא יעקב אברגיל,מדור שפכי תעשייה.
להלן פירוט הליקויים בעסק כפי שנצפו במהלך הסיור.
1.מיכל המחזור מים נמצא ריק ממים כך שמתקן המחזור לא פעיל.
2.גלישת תשטיפים ממשטחי הרחיצה אל תעלות מפריד הדלקים.
3.מתבצע שטיפת מכוניות בלחץ מים לפני תעלות התשטיפים המחוברים למתקן המחזור כך שרוב כמות המים מהשטיפה בלחץ מים עוברים למפריד הדלק ולא למערכת המחזור וגורמים לשימוש ניכר במים.
עד כה לא ערכה חברת הגיחון בקרה נוספת על מנת לוודא שכל הליקויים טופלו דהיינו שמונה חודשים שהעסק עובד ועובר על החוק מבלי לקבל קנס או התראה
אי נקיטת צעדים נגד הפושעים סוג הנזק :
בקורת נוספת של חברת הגיחון בתחנת הרחיצה והפסקת העבודה עד לתיקון הליקויים פתרון נדרש :

הגיחון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה