פרטי התלונה

תלונות הגיחון

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקוני חשבון נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏11 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
דרך חברון 101 כתובת:
הגיחון בע"מ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב
אימי גרה ברח' הנורית בלוק 8 . שעון המים נמצא בתוך חצר בכניסה לבית. והחצר סגורה. כאשר מגיע נציג מחברת הגיחון הוא לא נכנס לבדוק את צריכת המים מכיוון שהחצר סגורה. אימי אישה מבוגרת שנמצאת כל היום בבית אני לא מבינה למה קשה לנציג לצלצל בפעמון כדי שיפתחו לו את החצר ולבדוק את צריכת המים. רק לאחר שנה הגיע נציג ובדק את צריכת המים ועקב כך אימי אישה מבוגרת בת 80 שחיה מקיצבת ביטוח לאומי צריכה לשלם " תיקוני חשבון" + חשבון שוטף של הוצאות מים בסך 1.388 ש"ח. מדוע קשה לנציג לצלצל וכל חודש לבדוק את השעון?
כספי סוג הנזק :
לא להתעצל ולצלצל בפעמון כאשר ישנה חצר סגורה והשעון נמצא בתוך החצר. פשוט מאוד פתרון נדרש :

הגיחון שירות לקוחות

, תגובה:
הגיחון שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
. מבדיקה שערכנו ברשומותינו עולה, כי חשבונות המים המתייחסים לתקופה שמיום 23.06.2011 ועד ליום 30.10.2011, נערכו על בסיס הערכה ממד המים המספק לגברת
אוהרון קלרה.
2. זאת ועוד, בתאריך 19.12.2011 בוצעה קריאה של מד המים המספק לגברת אוהרון ונמצא, כי מד המים היה בקריאה של 153 מ"ק.
3. לפיכך, חשבונות המים לתקופות האמורות תוקנו בהתאם וחשבון המים המתייחס לתקופה שמיום 31.10.2011 ועד ליום 19.12.2011, זוכה בגין תיקוני חשבון בסך של
307.30 ₪.
4. נדגיש, כי בהתאם לחוק עזר לירושלים (אספקת מים) תשכ"א 1960 באחריות הצרכנים לדאוג לנגישות מד המים.

בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה