פרטי התלונה

תלונות הגיחון

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברת הגיחון גובה יותר מהחיוב נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ב4.11.2011 פניתי בטלפון (השיחה מוקלטת) לחברת הגיחון לגבי קריאה גבוהה מהמופיע במונה שברשותי. הנציג המליץ לי לחכות לחשבון הבא ולא לשלם את החשבון הנוכחי, בטענה שלא אקבל קנס על האיחור וההפרש יתקזז. כך עשיתי, ובחשבון הבא הופיע חוב קודם שזהה לחשבון עליו התלוננתי. שילמתי את החשבון בזמן וחשבתי שהסתיים העניין.
לפני מספר ימים קיבלתי חשבון מים חדש, ובו להפתעתי הופיע חוב קודם בשווי של 23.83 ש"ח לפני מע"מ, ובנוסף הקריאה החדשה הייתה גבוהה ב3.2 קוב ממה שהופיע במד (כמעט פי שניים מהצריכה על פי החיוב האחרון!). התקשרתי לחברת הגיחון, ושם טענה הנציגה שהחוב הוא תשלום על מכתב אזהרה (שמעולם לא הגיע אלי). היא הואילה בטובה לבטל את החיוב, אך לגבי הקריאה העודפת אמרה רק שתשלח פקח כדי לבדוק את המד, אך שעלי לשלם כרגע את החשבון כפי שהוא מופיע, ובמידה ויתברר שטענתי מוצדקת אקבל החזר. קבלתי בפניה שלא יתכן שאשלם מראש על צריכה שלא צרכתי, אך היא התעקשה על כך שאלו הנהלים, ואם לא אשלם את החשבון אחוייב שוב על משלוח מכתב אזהרה.
זו אינה הפעם הראשונה שהקריאה המופיע בחשבון גבוהה מהקריאה במד. לא יתכן שחברת הגיחון תוכל לגבות מלקוחותיה כסף בעבור צריכה שלא צרכו ותפעל ללא רסן.
כספי סוג הנזק :

הגיחון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה