פרטי התלונה

תלונות הגיחון

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיקול חשבון בנק על חוב בן למעלה מ8 שנים ללא בירור,פירוט,התראה או הוכחה.d נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
חשבון הבנק שלי עוקל בשל חוב לכאורה של אשתי בדירה בה התגוררה כשותפה לפני 8 שנים.

בתאגיד הגיחון רשומה אשתי כאחת משלושה שותפים ולמרות שכנראה לא התגוררה בדירה בזמן המדובר וששמה מופיע יחד עם עוד שני שותפים ניצל התאגיד את העובדה שמספר תעודת הזהות שלה בידיו ועיקל את חשבון הבנק שלנו ערב החג.

קיבלנו התראה ראשונה על חוב לפני כ3 חודשים והבהרנו שכנראה אשתי כבר לא התגוררה במקום והודיעה על כך כראוי. הובטח לנו שיחזרו אלינו עם פרטים נוספים על מהות החוב שנצבר.
לא חזרו אלינו.

יש לציין שהחשבון תפח מ300 ש"ח ל900 ש"ח.

במהלך 8 השנים האחרונות לא נעשה שום נסיון גביה למרות שכתובתה של אשתי מוסדרת בתקופה הזאת והיא אותה הכתובת שאליה נשלחה ההתראה.

גם לאחר פנייה לשירות הלקוחות לא ניתנו פרטים מדוייקים על סוג החוב ומהותו אלה לאחר כשעתיים של שיחה רצופה בהם התחננתי שיעבירו אלי מנהל או גורם שיכול לתת לי פרטים, הנציגות התחייבו שיחזרו אלי תוך 3 ימים....בתחילה ואח"כ כשדיברתי עם מנהלת היא הבטיחה שתחזור עם פרטים ולא חזרה.

המוקדניות חזרו והדגישו שהחוב הוא בעייה שלי רב בשל העובדה שתעודת הזהות של אשתי במאגר,והמליצו לי לפנות אל השותפים שלה מלפני 8 שנים שכן זאת לא בעייה של התאגיד......
הוא גורם נייטרלי.

בכל השיחות סירבו לתת לי פרטים של גורמים שיוכלו לענות לי ולתת לי פרטים מדוייקים יותר כמו מחלקת האכיפה או מנהל כלשהו.

לבסוף לאחר התשה ארוכה שלי ושל הנציגים שעמם שוחחתי ולאחר דין ודברים קשה מאוד, חזר אלי מנהל ונתן לי את הפרטים על הצריכה, שוב עדיין ללא הוכחה וודאית שאשתי התגוררה בדירה בזמן האמור.


לאחר כל זאת על מנת שישוחרר חשבון הבנק שלי שילמתי "כופר" בדמות החוב המלא ללא הריבית.
בחשבונית לא פורטו פרטי התשלום, ולא פורט שהעיקול יוסר.
מיותר לציין שסירבו לוותר על הריבית שנצברה שלא באשמתנו.
אשתי הסדירה את כל חובותיה כשיצאו מן הדירה.

אלו הן שיטות מאפיה. אלימות כלכלית לשמה.
חברת הגיחון פועלת בחוסר שקיפות,קשה מאוד לקבל פרטים מדוייקים, בלתי אפשרי לדבר עם מנהל.
החשבוניות על התשלום בטלפון חסרות כל פירוט.

עוגמת נפש סוג הנזק :
בירור העניין עד תום. ביטול הריביות והקנסות. פתרון נדרש :

הגיחון שירות לקוחות

, תגובה:
הגיחון שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:

1. אבקש להביא לידיעתך, כי לפנייה שהתקבלה באמצעותכם לא צורף מספר לקוח/ חשבון חוזה.
2. על מנת שנוכל לבדוק את הפנייה המצ"ב נבקשכם לפנות אלינו בחוזר עם מספר לקוח/ חשבון חוזה.
3. עם קבלת המבוקש לעיל, פנייתכם תיבדק ונשיבכם בהתאם.
בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה