פרטי התלונה

תלונות הגיחון

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב חשבון מים רטרו נושא התלונה:
דרור עמנואל שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים כתובת:
תיאור הבעיה:
השלום והברכה,

אודה לתשובתכם בהקדם ולאחר שפניתי לכל גוף ציבורי בעניין וטרם קיבלתי תשובה מספקת, הנני מתגוררת בגפי בדירה שכורה 35 מ"ר, לפני כמעט כשנה לאחר שנותק לי זרם המים בטעות של חברת הגיחון ובהתנצלותם שנעשה בטעות, ולאחר זמן קצר של שבועיים קיבלתי חשבון מים מנופח (חשוב לציין שכל השנים שילמתי את כל החשבונות) לאחר ברור מולם נאמר לי כי מד המים הוחלף ביני ובין השכן (שאינו מתגורר בדירה) לכן חוייבתי לפי חשבון המים של השכן, הפער הינו 1,670 ש"ח ועוד ריביות, חברת הגיחון לטענתה איננה יודעת מה קרה ואיך הוחלפו המונים וזה גם לא מעניין אותם כך נאמר לי בשרות לקוחות לאחר מכתבים ואין ספור טלפונים , ניסיתי להגיע איתם לפשרה אך אין עם מי לדבר...
אודה לעזרתכם המהירה מאחר וחשבון המים הגיע כבר 2000 ש"ח ויותר ואין ברשותי סכום שכזה..

יישר כוח
ליהי לוי
כספי סוג הנזק :
פשרה הוגנת פתרון נדרש :

הגיחון שירות לקוחות

, תגובה:
סיון קול- חייט- פניות שם ותפקיד:
שלום רב,
על מנת שנוכל לטפל בפנייה המצ"ב נבקשכם לשלוח אלינו בדוא"ל חוזר פרטים
מזהים של הצרכנית
דהיינו מספר לקוח ומספר חשבון חוזה (כפי שמופיע בחשבון המים).

בברכה,
סיון קול- חייט
פניות הציבור
חברת הגיחון
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה