פרטי התלונה

תלונות מנו ספנות

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגיעה בבטיחות הנוסעים וזלזול בלקוחות נושא התלונה:
דיקר גלינה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏28 ‏יולי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה קבועה בחברת מנו ספנות, כל שנה יוצאת להפלגה. מי שנה לשנה רמת השירות בחברת מנו יורדת - מריצים אותה תוכנית בידור, לא מחליפים את הצוות הבידור, לא מזמינים זמרים ישראלים. רק מעלים את המחירים. בתאריך 28.07.13 יצאתי להפלגה ליוון באוניה GOLDEN IRIS. בזמן ההפלגה נותק החשמל עקב תקלה מאוד רצינית במערכת החשמל ולא היה גנרטור. זה חמור מאוד. אוניה נעצרה בלב הים ללא אורות, כל הנוסעים התאספו על הסיפונים כולל ילדים קטנים. אף אחד מהצוות האוניה לא לקח על עצמו להסביר לנוסעים מה קורה. לא סיפקו לאנשים מיים - דבר בסיסי. משעה 9 בערב ועד 4 בבוקר כל הלילה עברנו סיוט. אנשים היו בפניקה נוראית, בכו, לכל אחד מול העיניים הופיעו תמונות של טיטניק המפורסם. כמובן לא נהנתי בהפלגה, טוב שחזרתי הביתה בריאה ושלמה. אני רוצה לציין שחברת מנו החליטה לפצות את הנוסעים. תתכוננו - זה פשוט מצחיק. נותנים 3% הנחה להפלגה הבאה. זאת לא טעות - 3% בלבד. לדעתי יותר טוב לא לתת כלום כי הנחה כזאת וזלזול באנשים - זה מעליב ופוגע. לעג לרש. אני מרוצה רק מדבר אחד. בספטמבר 2014 לשוק ההפלגות ניכנסת חברה מתחרה עם אוניה גדולה והרבה יותר מודרנית מי GOLDEN IRIS, ומחיר הוא סביר בהחלט. הפלגות מחיפה ואשדוד. לכן אני ממליצה לכולם לחשוב פעמיים לפני שמזמינים הפלגה בחברת מנו ספנות. קיימים פתרונות יותר ראוים.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מנו ספנות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה