פרטי התלונה

תלונות מנו ספנות

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן מענה כראוי ואי חזר ללקוח פוטנציאלי המשאיר הודעה נושא התלונה:
אשור יוסי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
חברת מנו ספנות יצאה במבצע הפלגה ופרסמה בעיתונות
מזה שלושה ימים הן אני והן אישתי מנסים להשיג נציג על מנת לקבל פרטים בדבר המבצע וככל ויתאים אף לרכוש חבילת נופש למשפחתנו
לאחר המתנה עונה מרכז הודעות אנו משארים הודעה לשיחה עם נציג
אולם אף אחד לא חוזר.
לא ברור מדוע חברה כה גדולה ומכובדת מעת שיצאה במבצע לא ערכה כראוי מענה ללקוחות, אם זה לא מספיק גם לאחר השארת הודעה במענה מרכז הודעות לא מוצאת אותה חברה לחזור ללקוח דבר הגורם לעלבון וזלזול בלקוח, כמו גם בזבוז זמן והבטחה חסר שחר.
מענה ומתן פרטים פתרון נדרש :

מנו ספנות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה