|
|
|
|
|
|
מוצר פגום |
נושא התלונה: |
חכמי לימור |
שם/כינוי: |
שבת 14 נובמבר 2015 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
דוד אלעזר 63 |
כתובת: |
קניון בת ין |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 14/11/15 רכש חמי בסניף בת ים טלויזיה .ביום ראשון כשהגעתי להרכיב אותה ראיתי שהטלויזיה מפוצצת .לקח לחמי כמה דקות להבחין בפיצוץ .כשניגש למחרת נתקל בבעיה עם החלפת המוצר בתענה שפתחו את הטלויזיה בפניו וראה שהיא תקינה .אך לא ראה מי ארז אותה חזרה ואיך ארז כששאלתי את המוכרן אם ארז אותה בחזרה אמר שלא .וכששאלתי אותו האם ראהאיך נארז המוצר חזר טען שלא .לא יתכן שאדם מבוגר חסר כל יתורתר בצורה כזו מבלי שחברהכזו עצומה לא תיקח אחריות על מוצר פגום .אינני מתכוונת לוותר וללכת עם זה עד הסוף .
|
עוגמת נפש ..ובזבוז זמן |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
שקם אלקטריק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|