פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירבו לקבל מסך מחשב שהיה בשימוש 4 חודשים בלבד [מאג] שנרכש אצלם נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏27 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דיזנגוף 50 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 27.11.06 רכשתי מסך מאג בשקם אלקטריק סניף דיזנגוף
הובטח לי שלא תהיה שום בעיה אם וכאשר ידרש תיקון. הרכישה בוצעה אצל סוכן בשם יניב ללוש שהבטיח שאם ידרש תיקון החנות תדאג לכל.

לאחר כ4 חודשם המסך התקלקל, שפניתי לחנות טלפונית נאמר שהם אינם מטפלים בתיקונים ושאפנה למעבדה בקרית מטלון בפתח תקוה. בקשתי מספר טלפון של המעבדה, אמרו שאין זמן יחזרו אלי עם תשובה, ולא חזרו צלצלתי שוב
והשיחה חזרה על עצמה, אין לי זמן עכשיו לחפש טלפון ענתה בחורה,נחזור אליך, וכמובן לא חזרו. בפעם השלישית צלצלתי, בקשתי את המנהל, ענה לי בחור בשם אסף אטיאס שנתן לי מספר טלפון של IBM ואמר שזה המספר של המעבדה, צלצלתי שוב ושוב קבלתי מאסף אותו מספר שכמובן לא שייך בכלל למאג
מספר הטלפון שקבלתי היה 035313900

צלצלתי שוב והפעם מר אסף אטיאס היה מאוד כעוס עלי ואמר שאם אני רוצה שאביא את המסך אליהם לתיקון אבל זה יקח בסביבות שלושה ארבעה חודשים.
ואם זה לא מוצא מצא חן בעיני שאסע לקרית מטלון , וזה מה יש!!!!

אמרתי לו טוב אז אני אבוא לחנות ואטפל
בענין שם אז ענה לי, אני ממש מחכה לך וניתק את השיחה


נאלצתי לחפש את המעבדה שמטפלת במסכי מאג בעצמי ולאחר שמצאתי נאלצתי לקחת מונית בהלוך ושוב עם המסך , שם הבטיחו לי שהוא יתוקן אחרי שבעה ימי עסקים.


וגם עלבון ונזק כספי. סוג הנזק :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
נציג שרות שם ותפקיד:
ניסיון של מנהלת הסניף לטפל בלקוחה זכה לניתוק הטלפון מצידה של הגברת
צר לי על אי הנעימות נשמח באם הגברת תיצור קשר עם מנהלת הסניף שחף.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה